برگزاری جشنواره تابستانی مونسون در منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26809
ساعت 09:34 شنبه 9 شهريور 1392
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از برگزاری جشنواره‌تابستانی مونسون در این منطقه در تاریخ 21 لغایت 28 شهریورماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مصطفی ملک زاده افزود:  این جشنواره‌ در منطقه گردشگر پذیر چابهار با هدف حفظ و احیای سنت‎ها و آداب و رسوم و فرهنگ مردم میهمان نواز استان سیستان و بلوچستان و معرفی آن به گردشگرانی که این منطقه را مقصد سفرهای تابستانی خود قرار داده‌اند و همچنین ایجاد فضایی شاد، اجرا می‎شود.
وی ادامه داد: بندر چابهار از زیباترین مقاصد گردشگری و از قطب های توسعه اکوتوریسم در کشور محسوب می شود این منطقه دارای جاذبه ای بی نظیری همچون کوه های مریخی، گل افشان، تمساح پوزه کوتاه و غیره می باشد و منطقه آزاد چابهار با برگزاری جشنواره و دیگر برنامه های تفریحی میزبان مهمانان تابستانی خواهد بود.
ملک زاده با اشاره به فصل مونسون و آب و هوای مطبوع در این منطقه گفت: جشنواره تابستانی با حضور جمعی از توانمندترین و مطرح ترین هنرمندان صدا و سیمای کشور برگزار می شود که در پی آن انگیزه لازم را در گردشگران علاقه مند سفر به خنک ترین بندر جنوب کشور در تابستان و بهره مندی از این موهبت طبیعی ایجاد می کند.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو