تعداد گردشگران جشنواره تابستاني كيش از مرز 150 هزار نفر گذشت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26747
ساعت 16:00 سه شنبه 29 مرداد 1392
رييس ستاد دائمي جشنواره ها و مناسبت هاي كيش گفت: در 46 روز برگزاري جشنواره شانزدهم، بيش از 153 هزارو 316 نفر گردشگر با هواپيما و كشتي وارد كيش شده اند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ناصر قاسمي نيا با بيان اين كه شانزدهمين جشنواره تابستاني كيش رونق گردشگري كيش را در پي داشته است از ورود 153 هزارو 316 مسافر دريايي و هوايي در چهل و شش روز برگزاري جشنواره تابستاني كيش از 5 تيرماه تا 27 مرداد ماه خبر داد.
رييس ستاد دائمي جشنواره ها و مناسبت هاي كيش اظهار داشت : از اين تعداد مسافر، 138 هزارو 27 گردشگر از طريق مسير هوايي و 15 هزار و 289 گردشگر از طريق مسير دريايي به كيش سفر كردند.
معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به ورود 885 خودرو پلاك سرزمين اصلي به كيش در ايام برگزاري جشنواره تابستاني افزود: يكي از سياست هاي سازمان منطقه آزاد كيش، رونق سفرهاي دريايي به جزيره كيش است تا امكان حضور همه اقشار مختلف جامعه در كيش فراهم شود.
قاسمي نيا اظهار كرد: فرودگاه بين المللي كيش در اين مدت ميزبان دو هزار و 451سورتي پرواز ورودي و خروجي در مسيرهاي داخل و خارج كشور بود.
وي با بيان اين كه در مدت برگزاري جشنواره تابستاني كيش نزديك به 13 هزار گردشگر خارجي وارد كيش شد افزود: شماري از گردشگران خارجي نيز در ميان گردشگران داخلي به ويژه در زمان برگزاري جنگ هاي شبانه، برپايي نمايشگاه ها در مجاورت تالار شهر ديده مي شوند كه نشان دهنده جذابيت برنامه هاي جشنواره براي اين گروه از گردشگران است.
معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش گفت: براي نخستين بار ايرانيان مقيم كشورهاي همجوار از جمله امارات متحده عربي به طور نظام مند و از طريق آژانس هاي گردشگري به منظور حضور در برنامه هاي شانزدهمين جشنواره تابستاني به كيش سفر كرده اند.

شناسه خبری: 26747

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو