افزایش43 درصدی ظرفيت هتل ها در کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26666
ساعت 14:43 يکشنبه 13 مرداد 1392
با رونق صنعت گردشگری و تکمیل زیرساخت های رفاهی و جاذبه های تفریحی ظرفيت هتل ها در کیش در مقایسه با سال 1384 چهل و سه درصد بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی،  ناصر قاسمی نیا معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به توسعه صنعت گردشگری در کیش گفت: با افزایش تقاضای گردشگران داخلی و خارجی برای سفر به کیش در فصول مختلف، از ابتدای امسال تاکنون 75 درصد ظرفیت هتل های کیش اشغال بوده است.
به گفته وی، در نظرسنجی نوروز سال جاري، 82 درصدمسافران نوروزی مشتاق بودند سایرین را برای سفر به کیش ترغیب کنند که این آمار بیانگر تاثیر ارائه خدمات مناسب به مسافران در جذب گردشگران بیشتر به این منطقه است.
وی تکمیل زیر ساخت های گردشگری و توسعه جاذبه های تفریحی برای افزایش مدت اقامت گردشگران در کیش را از جمله برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و گفت: میانگین مدت اقامت هر گردشگر که در سال 91 ، سه و نیم روز بوده است در آمار نوروز امسال به حدود چهار و نیم روز افزایش یافته است.
قاسمی نیا افزود: به زودی با تکمیل 20 هتل چهار یا پنج ستاره جدید هزار تخت جدید به ظرفیت هتل ها و مراکز اقامتی کیش افزوده خواهد شد.
جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری کرانه جنوبی کشورمان واقع شده است و در حال حاضر با 46 هتل ، 4800 اتاق و یازده هزار وسیصدونود و سه تخت اقامتی سالیانه پذیرایی بیش از یک میلیون و پانصد هزار گردشگر داخلی و خارجی است.

شناسه خبری: 26666

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو