ارائه خدمات شايسته كلوپ هاي دريايي به گردشگران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26573
ساعت 14:23 شنبه 22 تير 1392
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: شرط اين سازمان جهت صدور مجوز فعاليت اقتصادي به كلوپ هاي دريايي كيش، ارائه خدمات شايسته به گردشگران است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عليرضا عامري در حاشيه بازديد از مجتمع تفريحات و ورزش‌هاي دريايي كيش ضمن گفت‌وگوي صميمانه با گروه‌هاي مختلف مردم از بخش هاي مختلف اين مجتمع بازديد كرد و نكات لازم را جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران گوشزد كرد و دستور پيگيري داد.
عامري همچنين در اين بازديد بر ايجاد فضايي همراه با آرامش و امنيت براي گردشگران تأكيد كرد و خاطرنشان ساخت: از ادامه فعاليت كلوپ‌هايي كه نارضايتي گردشگران را ايجاد كنند جلوگيري خواهد شد.
وي با بيان اين كه شرط اين سازمان جهت صدور مجوز فعاليت اقتصادي به كلوپ هاي دريايي كيش، ارائه خدمات شايسته به گردشگران است افزود: خوشبختانه اين تفكر كه گردشگر محور توسعه و عامل رونق و توسعه اقتصادي كيش است در بين اقشار مختلف مردم به يك باور تبديل شده است از اينرو خدمات رساني به گردشگران در كيش بر اساس استانداردهاي لازم انجام مي شود.
گفتني است مجتمع تفريحات و ورزش‌هاي دريايي كيش بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مجموعه تفریحات و ورزشهای دریایی کشور و همچنین تنها مرکز ورزش دریایی هوشمند در کشور است.
این سازه دریایی که به عنوان طرح برگزیده “مجله معتبر New Architect فرانسه” معرفی شده است، در دو بخش دریایی و ساحلی طراحی و اجرا شده است که بخش دریایی آن شامل یک عرشه نیم دایره به طول ۳۰۰ متر و عرض عرشه نیز سه متر است.
این پروژه یکی از طرح های نیمه متوقف کیش بود که در پايان سال 1390 با تغییر طراحی برای ساماندهی ساحل شرقی به کار گرفته شد و با انجام این مهم بخش عمده ای از کلوپ های دریایی سواحل شرق جزیره که به صورت نابسامان پراکنده شده بودند، جمع آوری شدند.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو