تشكر امام جمعه كيش از مسئولان جشنواره تابستاني اين جزيره

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26536
ساعت 09:58 يکشنبه 16 تير 1392
امام جمعه كيش از مسئولان برگزاري جشنواره تابستاني كيش بواسطه ارائه گزارش درتريبون نماز جمعه قدرداني كرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کیش در مراسم خطبه های نماز جمعه این هفته با تاكيد بر لزوم دقت و پيگيري رخدادهاي منطقه اي بويژه كشور مصر گفت:اتفاقات مصر، نقش غير قابل انكار رهبري را در كشور نمايان مي كند، به طوري كه اين كشور بواسطه نداشتن رهبري مدبر و قوي هر روز شاهد اتفاقاتي در صحنه داخلي خود است.
خطيب جمعه كيش با اشاره به 21 تير ماه روز حجاب و عفاف، تمامي اقشار مختلف مردم را جهت همكاري با نيروي انتظامي در جهت ترويج حجاب فرا خواند و بر لزوم رعايت حجاب با توجه به فصل گرم تابستان تاكيد كرد.
امام جمعه كيش با اشاره به فرارسيدن ماه مبارك رمضان، از مومنان خواست تا بيشترين تلاش را براي بهره مندي هر چه بهتر از بركات معنوي اين ماه و زدودن گناهان در ماه ضيافت الهي داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمين عليدادي همچنين با قدرداني از مسئولان جشنواره تابستاني كيش بواسطه ارائه گزارش در خصوص نحوه برگزاري آن، ابراز اميدواري كرد اين گونه اقدامات در آينده دنبال شده و به صورت شفاف به مردم اطلاع رساني شود.
همچنين در بين دو نماز جمعه مجيد بزمون مدير كل ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان منطقه آزاد كيش گزارشي از نحوه برگزاري جشنواره تابستاني كيش در سه سال گذشته ارائه كرد.
وي در بخشي از سخنان خود با اشاره به تاثيرات برگزاري جشنواره تابستاني در جذب گردشگر و سرمايه گذار و به نوبه آن رونق اقتصادي كيش، از اشغال 62 درصد هتل ها در چهاردهمين و پانزدهمين جشنواره تابستاني كيش خبر داد و افزود: در طول برگزاري چهاردهمين و پانزدهمين جشنواره تابستاني كيش 600 هزار نفر به كيش سفر و دو ميليون و 300 هزار نفر از برنامه هاي متنوع آن ديدن كردند.
مديركل ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان منطقه آزاد كيش با بيان اين كه تمامي هزينه هاي پانزدهمين و شانزدهمين جشنواره تابستاني كيش و بخشي اعظم هزينه ها در چهاردهمين دوره آن، توسط بخش خصوصي تامين شده است گفت: سازمان منطقه آزاد كيش آمادگي كامل دارد تا نظرات، پيشنهادات و انتقادات مردم را در خصوص نحوه برگزاري جشنواره دريافت كند تا اين رويداد بزرگ گردشگري به بهترين شكل ممكن برگزار شود.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو