استقبال کیشوندان و گردشگران از برنامه های تابستانه كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26480
ساعت 09:45 سه شنبه 11 تير 1392
برنامه هاي ششمين شب شانزدهمين جشنواره تابستاني كيش، دوشنبه 10 تير با جشنواره موسيقي آييني اقوام از ساعت 17 آغاز شد كه در اين جشنواره، هنرمندان استان آذربايجان و استان مركزي در محوطه بيرونی تالار شهر به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جنگ خانواده نیز از ساعت 18 تا 20 با اجراي برنامه های متنوع خانوادگی لحظات شاد و مفرحي را در محوطه كشتي يوناني براي خانواده ها اجرا کردند. 
جنگ شبانه جشنواره شانزدهم تابستانی کیش با برگزاري مراسم آتش بازي در محوطه تالار شهر از ساعت 22 و15 دقيقه آغاز شد و تا ساعت 30 دقيقه بامداد ادامه داشت.
حسام ناصري و حسن عباسي به عنوان مجري، لاله اسكندري به عنوان مهمان و ساسان كريمي با اجراي برنامه هاي طنز و تقليد صدا لحظات شادی را براي ساكنان و گردشگران كيش رقم زدند. استقبال از این جشن به حدی بود که بخش عمده ای از مردم به صورت ایستاده برنامه ها را دنبال می کردند. 
به گفته ایرج شرف زاده مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، به طور میانگین هر شب 5 هزار نفر در این جشن شبانه حضور می یابند که در مقایسه با میزان کل جمعیت کیش، یک چهارم جمعیت جزیره در این مراسم حضور مستمر دارند. 
در این مراسم علیرضا عامری، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر قاسمی نیا رییس ستاد جشنواره های کیش و سایر معاونین و مدیران این سازمان در این جشن در کنار کیشوندان و گردشگران حضور داشتند.
همچنین به 6 نفر از حضار بر اساس قرعه کشی جوایز نقدی و لوازم خانگی از سوی حامیان جشنواره به برندگان اهدا شد.
قرعه کشی یک دستگاه خودروی پراید نیز که هر شب به یک نفر اهدا می شود آخرین برنامه جشن دیشب بود که در نهایت این خودرو به یک شهروند ساکن کیش رسید. به دو نفر دیگر از کیشوندان نیز جوایز نقدی اهداء شد.  
لازم به ذكر است ساكنان جزيره كيش نيز مي توانند هر دوشنبه با همراه داشتن كارت كيشوندي از ساعت 14 تا 22 براي ثبت كارت و شركت درقرعه كشي خودرو و ديگر جوايز جشنواره تابستانه كيش به تالار شهر مراجعه كنند.
جشنواره شانزدهم تابستانی کیش تا 21 شهریور ماه سال جاری در جزیره کیش برپا خواهد بود. 

 

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو