آغاز تورهاي رایگان ارس گردي در ایام تابستان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26470
ساعت 09:33 دوشنبه 10 تير 1392
سرپرست معاونت گردشگري، صنايع دستي و ميراث فرهنگي منطقه آزاد ارس از راه اندازی تورهای رایگان گردشگری در ارس در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عادل نجف زاده راه اندازي تورهاي رايگان ارس گردي را به عنوان يك خدمت جديد در منطقه آزاد ارس عنوان کرد و افزود: اولین تور ارس گردي رايگان با محوريت بازديد از جاذبه هاي شرق منطقه آزاد ارس در روزهاي آخر هفته گذشته برگزار شد.
وی افزود: تداوم اين برنامه به عنوان يك پروژه موثر تا آخر تابستان سالجاري در راستاي برنامه ستاد دائمي تسهيلات سفر منطقه آزاد ارس برنامه ريزي و اجرا می شود.
وی گفت: تورهاي رایگان ارس گردي در جهت سالم سازي اوقات فراغت گردشگران ورودي به محدوده منطقه آزاد ارس، بالابردن سطح آگاهي مسافران نسبت به جاذبه هاي طبيعي و تاريخي موجود در اين منطقه به عنوان يك مقصد جديد گردشگري صورت گرفته است.
نجف زاده گفت : در راستای آگاهی و آشنایی گردشگران با جاذبه های طبیعی و تاریخی منطقه آزاد ارس طی برنامه ریزی های مدون در مرحله نخست، روزهای جمعه هر هفته تورهای رایگان اجرا می شود.
وی خاطر نشان کرد: جاذبه های متعدد گردشگری در حوزه تاریخ، تمدن و فرهنگ و مراکز تفریحی و تفرجی در ارس همواره موجب ثبت خاطرات شیرین و به یاد ماندنی در آلبوم تصاویر و در اذهان گردشگران بوده است و این اقدام در راستای سهولت گردش و آشنایی بیشتر گردشگران با تاریخ منطقه زیبای ارس است. 

شناسه خبری: 26470

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو