مطالعات برند در مقصد گردشگری ارس آغاز شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26468
ساعت 09:27 دوشنبه 10 تير 1392
سرپرست معاونت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد ارس با اعلام امضای تفاهم نامه همکاری بین هلدینگ مارکوپولو و منطقه آزاد ارس در راستای توسعه صنعت گردشگری ارس از امضای تفاهم برند سازی نام ارس در بین تورهای داخلی و خارجی توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عادل نجف زاده در حاشیه برگزاری نشست بررسی مزیت های صنعت گردشگری ارس برای برندسازی در بین تورهای داخلی و خارجی گفت: تفاهم نامه های همکاری خوبی با شرکت مادر تورسیتی مارکوپولو برای توسعه و رونق گردشگری ارس صورت گرفت.
وی افزود: بعد از بازدید میدانی از توانمندی های گردشگری ارس، طی این نشست تفاهم نامه همکاری جهت مطالعه و عملیاتی سازی برند اختصاصی مقصد گردشگری ارس به امضا رسید و بر این اساس رسما مطالعات برند در مقصد گردشگری ارس آغاز شد.
نجف زاده با اشاره به سایر تفاهم های به امضا رسیده گفت: همچنین در خصوص راه اندازی تورهای گردشگری به مقصد ارس، ایجاد دفتر شرکت مارکوپولو در ارس، سرمایه گذاری در امر تسهیلات گردشگری در محدوده ارس و راه اندازی تورهای ارزان قیمت از تهران به ارس از جمله اهم موضوعات تفاهم نامه بود.
وی در ادامه گفت: طبق مذاکراتی که با مدیرعامل هلدینگ مارکوپولو آقای حسن تقی زاده انصاری انجام شد بزودی شاهد تغییراتی در حوزه های ورود گردشگران از داخل و خارج کشور و ایجاد فضاهای جدید هتیلینگ در محدوده منطقه آزاد ارس خواهیم بود.
وی ابراز امیدواری کرد با حضور شرکت های قدرتمند گردشگری در ارس ارتباط با گردشگران داخلی و خارجی با سهولت انجام شده و برنامه ریزی برای رونق بیش از پیش صنعت گردشگری با سرعت بیشتری انجام شود.
گفتنی است اعضای هلدینگ گردشگری مارکوپولو به همراه روسای شرکت های تابع در ایران از جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی منطقه آزاد ارس بازدید کردند.
این گروه گردشگری با هدف بررسی مزیت های گردشگری منطقه آزاد ارس برای برندسازی نام این منطقه در بین تورهای داخلی و خارجی مباحث لازم جهت توسعه زیرساخت های هتلینگ و خدمات گردشگری را مورد تاکید قرار دادند.
بر این اساس همچنین بعد از بازدید میدانی از جاذبه های گردشگری و اماکن اقامتی و هتلینگ ارس نشستی با حضور مدیرعامل هلدینگ مارکوپولو و سرپرست معاونت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد ارس برگزار و توافق هایی در زمینه نحوه آشناسازی گردشگران داخلی و خارجی با ارس و همکاری در زمینه های سرمایه گذاری در مباحث هتلینگ و موارد مختلف دیگر صورت گرفت.

شناسه خبری: 26468

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو