جزیره کیش در مسیر توسعه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26463
ساعت 14:43 پنج‌شنبه 6 تير 1392
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: قطار توسعه جزیره کیش با سرعتی مناسب به سمت افق های پیش رو در حرکت است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علیرضا عامری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش که در تالار شهر برگزار شد در جمع هزاران نفر از ساکنان و گردشگران با اشاره به روند چشمگیر توسعه جزیره در زمینه های مختلف اقتصادی و عمرانی گفت: توسعه صنعت گردشگری یکی از اصلی ترین محورهای فعالیت در جزیره کیش است وبه همین منظور تلاش می شود تا هر دوره جشنواره نسبت به دوره های قبل از جذابیت بیشتری برای مخاطبان برخوردار بوده و سبب افزایش جذب گردشگر شود.
وی با تأکید بر اینکه هموطنان ایرانی شایسته بهترین ها هستند گفت : برنامه ریزی برای شانزدهمین جشنواره تابستانی با تکیه بر تجارب پیشکسوتان و بهره گیری از نقاط قوت جشنواره های قبل بوده و برنامه های امسال متنوع تر و متناسب با نیاز مخاطبان در تمامی گروههای سنی است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ابراز امیدواری کرد ساکنان و گردشگران امسال نیز همانند دوره های قبل با بیان نظرها و پیشنهادات خود مسئولان جشنواره را در هرچه پربار تر شدن شانزدهمین دوره جشنواره یاری کنند.
وی همچنین از تعامل بسیار خوب بخش خصوصی ، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و ساکنان خونگرم جزیره کیش و همکاری آنها با مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و ادارات تابعه در جهت عمران و آبادانی این جزیره زیبا و برپایی هر چه با شکوه تر جشنواره های تابستانی تقدیر کرد.
علیرضا عامری با تقدیر از تلاش تمام مدیرانی که در سازمان منطقه آزاد کیش و شرکتهای تابعه وی را درمسیر توسعه جزیره کیش یاری کرده اند افزود: آبادانی و شکوفایی این جزیره زیبا مرهون تلاش کسانی است که با عشق به این آب و خاک برای سرافرازی ایران اسلامی تلاش می کنند.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو