آغاز شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26461
ساعت 16:06 چهارشنبه 5 تير 1392
شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش امشب (پنجم تیرماه جاری ) در تالار شهر کیش آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش امشب ساعت 22 با نور افشانی و حرکت کاروان شادی ویژه کودکان در محوطه مقابل تالار شهر آغاز شده و سپس با برپایی مراسم رسمی و رونمایی از خودروی جشنواره ساعت 22 و 30 دقیقه در تالار شهر ادامه می یابد.
ناصر قاسمی نیا رئیس ستاد دائمی جشنواره ها و مناسبتهای کیش با تاکید بر اینکه ارتقاء سطح کیفی و محتوایی برنامه ها ، تنوع جوایز و تناسب برنامه جنگ های شبانه با نیاز خانوده ها مهمترین وجه تمایز جشنواره امسال با دوره های قبل است گفت: شانزدهمین جشنواره با مشارکت صد در صدی بخش خصوصی برگزار خواهد شد و ستاد جشنواره نیز بر اجرای بهینه برنامه ها نظارت خواهد داشت.
وی افزود: برگزاری مراسم قرعه کشی جشنواره امسال با استفاده از سیستم رایانه ای پیشرفته یکی از جذابیت های جنگ های شبانه است و اطلاعاتی که از هر گردشگر در این سیستم ثبت می شود علاوه بر اینکه دسترسی به اطلاعات آماری گردشگران را به سهولت امکان پذیر می سازد، بانک اطلاعاتی ارزشمندی است که در برنامه ریزی های آتی گردشگری کاربرد های فراوانی خواهد داشت.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از پخش مستقیم و همزمان 2100 دقیقه برنامه های جشنواره از شبکه 5 سیما خبر داد و گفت : هرشب از ساعت 22 تا 23 برنامه های شاد جشنواره تابستانی از شبکه سراسری 5 سیما پخش خواهد شد که این خود یکی از راههای آشنایی بیشتر هموطنان با جاذبه های گردشگری کیش و افزایش جذب گردشگر است.
وی افزود: علاوه بر 20 میلیون ریال جایزه نقدی و 15 میلیون ریال جوایز غیر نقدی، هرشب یک خودروی پراید به قید قرعه به گردشگران اهدا خواهد شد و دوشنبه هر هفته علاوه بر گردشگران، ساکنان کیش نیز می توانند در مراسم قرعه کشی جنگ شبانه شرکت کنند.
قاسمی نیا با اشاره به اینکه جلب رضایت گردشگران، ارائه خدمات مطلوب و استاندارد جهت افزایش تمایل گردشگران برای اقامت بیشتر در کیش مهمترین اولویت کاری ستاد جشنواره است ابراز امیدواری کرد برنامه های متنوع شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش با استقبال خوب هموطنان روبرو شود.
لازم بذکر است شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش امشب پنجم تیر ماه جاری آغاز شده و تا 21 شهریور ادامه خواهد داشت و برنامه هاي ويژه اي براي ماه مبارك رمضان در نظر گرفته شده است، همچنين در ایام سوگواری حضرت امیر المومنین و لیالی قدر جنگ های شاد شبانه تعطیل خواهد بود.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو