جشنواره تابستانی کیش/ نظارت بر ارائه تخفیف خدمات گردشگری

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26432
ساعت 07:21 چهارشنبه 29 خرداد 1392
کمیته نظارت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از نظارت مستمر بر ارائه خدمات گردشگری با تخفیف های اعلام شده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ناصرقاسمی نیا رییس ستاد دائمی مناسبت ها و جشنواره های کیش با اشاره به اینکه در شانزدهمین جشنواره تابستانی هتل ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، کلوپ های دریایی و پارک دلفین کیش خدمات خود را با تخفیف های 15 تا 50 درصدی به گردشگران ارائه می کنند گفت: تمامی فعالان بخش خصوصی میزان تخفیف های خود در ایام جشنواره تابستانی را اعلام کرده اند و کمیته نظارت معاونت گردشگری در طول برگزاری جشنواره تابستانی بر چگونگی روند محاسبه این تخفیف ها در خدمات گردشگری نظارت مستمر خواهد داشت.
هتل ها و اماکن اقامتی در ایام جشنواره تابستانی خدمات خود را با تخفیف 15 تا 30 درصدی ارائه می کنند. کلوپ های دریایی نیز برای گردشگرانی که بلیت های خود را ازکانترهای مستقر در مبادی ورودی فرودگاه، بندر گاه و اسکله تفریحی تهیه کنند تخفیف 25 درصدی در نظر گرفته اند.
همچنین پارک جنگلی و دلفیناریوم کیش نیز به گردشگرانی که در فرودگاه کیش بلیت تهیه کنند خدمات خود را با تخفیف 30 تا 50 درصد ارائه خواهد کرد.
شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش از30 خرداد ماه جاری در تالار شهر آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت و گردشگرانی که در این ایام به کیش سفر می کنند علاوه بر بهره مندی از تخفیف خدمات گردشگری می توانند اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف های ویژه جشنواره از بازارها و مراکز خرید بین المللی کیش تهیه کنند و با دریافت کارتهای قرعه کشی در مراسم جنگ شبانه شرکت کرده و از شانس برنده شدن یک دستگاه خودرو پراید و جوایز نقدی و غیر نقدی برخوردار شوند.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو