بررسي مديريت برند درصنعت گردشگري درهمايش آموزشي جزيره كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26312
ساعت 21:05 سه شنبه 7 خرداد 1392
همايش آموزشي برند درصنعت گردشگري با حضور اساتيد مطرح اين رشته دركيش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در اين همايش كه با حضور مسئولان گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش ، جامعه گردشگري ،دفاتر خدمات مسافرتي وپيشكسوتان ، اساتيد ودانشجويان حوزه گردشگري برپاشد برند گردشگري ، جهاني سازي برند وبرند درايجاد وارتقاء روابط بين الملل از مهمترين محورهاي سخنراني در اين همايش بود.
محمود سميعي نصر دكتراي بازاريابي بين الملل ، دكتر عظيم فضلي پور دكتراي حقوق ومديريت استراتژيك برند ودكتر جمشيد آريا داد مديريت منابع انساني سخنرانان اين همايش بودند.
تلاش براي توسعه وارتقاء صنعت گردشگري درجزيره كيش از اهداف اصلي برگزاري اين همايش بود.
اهميت صنعت گردشگري درتوسعه اقتصادي كشور ، نقش مديريت شهري درتصوير سازي ذهني گردشگران ، نقش تبليغات درتوسعه نام تجاري ، استاندارد وارزش گذاري برند ، نقش برند درمديريت گردشگري وجذب گردشگر داخلي وخارجي ومديريت توسعه منابع انساني با بهره گيري از استاندارد برند از جمله موضوعاتي بود كه درهمايش مديريت برند درگردشگري بررسي شد.

شناسه خبری: 26312

آخرین اخبار

تقدیر مسرور از تشکیل کارگروه رفع موانع در کیش
مناطق آزاد پایلوت اجرای طرح‌های تولیدی و صادراتی گیاهان دارویی
موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مناطق آزاد پایلوت اجرای طرح‌های تولیدی و صادراتی گیاهان دارویی
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران