بررسي مديريت برند درصنعت گردشگري درهمايش آموزشي جزيره كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26312
ساعت 21:05 سه شنبه 7 خرداد 1392
همايش آموزشي برند درصنعت گردشگري با حضور اساتيد مطرح اين رشته دركيش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در اين همايش كه با حضور مسئولان گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش ، جامعه گردشگري ،دفاتر خدمات مسافرتي وپيشكسوتان ، اساتيد ودانشجويان حوزه گردشگري برپاشد برند گردشگري ، جهاني سازي برند وبرند درايجاد وارتقاء روابط بين الملل از مهمترين محورهاي سخنراني در اين همايش بود.
محمود سميعي نصر دكتراي بازاريابي بين الملل ، دكتر عظيم فضلي پور دكتراي حقوق ومديريت استراتژيك برند ودكتر جمشيد آريا داد مديريت منابع انساني سخنرانان اين همايش بودند.
تلاش براي توسعه وارتقاء صنعت گردشگري درجزيره كيش از اهداف اصلي برگزاري اين همايش بود.
اهميت صنعت گردشگري درتوسعه اقتصادي كشور ، نقش مديريت شهري درتصوير سازي ذهني گردشگران ، نقش تبليغات درتوسعه نام تجاري ، استاندارد وارزش گذاري برند ، نقش برند درمديريت گردشگري وجذب گردشگر داخلي وخارجي ومديريت توسعه منابع انساني با بهره گيري از استاندارد برند از جمله موضوعاتي بود كه درهمايش مديريت برند درگردشگري بررسي شد.

شناسه خبری: 26312

آخرین اخبار

بازدید هیات تجاری عراق از پاویون اختصاصی مناطق آزاد در نمایشگاه کیش اکسپو 2025
پاویون دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد، محور مذاکرات سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در کیش اکسپو 2025
نشست تخصصی ظرفیت‌های مناطق آزاد در بازآفرینی شهری با محوریت منطقه آزاد ماکو برگزار شد
چابهار در آستانه جهش بزرگ توسعه؛ پروژه‌های راهبردی، نویدبخش دوره‌ای از شکوفایی بی‌سابقه
توسعه پایدار چابهار در گرو رویکرد علمی و بازنگری در مفهوم رقابت است

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
نقش بی‌بدیل شلمچه در پیوند اقتصاد انرژی ایران و عراق
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟