فراخوان جذب ایده ها و طرح های خلاقانه در برگزاری جشنواره تابستانی کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26249
ساعت 06:55 يکشنبه 29 ارديبهشت 1392
شانزدهمین جشنواره تابستانی در سال 92 با بهره گیری از طرح ها و ایده های جذاب و خلاقانه شرکت ها و موسسه های معتبر فرهنگی و هنری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ستاد دائمی جشنواره ها و مناسبتهای کیش از شرکت ها و موسسه های معتبر فرهنگی و هنری براي برگزاري جشنواره تابستاني كيش دعوت به همکاری کرده است.
ارائه طرح توجیهی و امکان سنجی چگونگی اجرای جشنواره درکیش ، ارائه کنداکتور و جدول برنامه ها، هنرمندان پیشنهادی و عوامل اجرایی، ارائه مدارک، سوابق کاری وفعالیت های فرهنگی و هنری ، از شرايط حضور در اين فراخوان مي باشد.
شرکت ها و موسساتی که برای طرح های پیشنهادی خود از حمایت حامی مالی (اسپانسر ) و همچنین سابقه فعالیت در جزیره کیش برخوردار هستند در اولویت قرار خواهند گرفت.
اين گزارش مي افزايد طرح ها و ایده های علاقه مندان به حضور در اين جشنواره حداكثر تا يك هفته بايد به دبيرخانه ستاد دائمي جشنواره ها و مناسبت های کیش ارسال شود.
لازم به ذكر است با توجه به شروع فصل تابستان و تعطيلات تابستاني دانش آموزان و دانشجويان و به منظور ايجاد جذابيت براي حضور مسافران در اين فصل، برنامه هاي متنوع و شاد فرهنگي و هنري براي گردشگران به همراه اهداي جوايز متعدد و ارزشمند در نظر گرفته شده است كه با همكاري بخش خصوصي و ارائه تخفيف در انواع خدمات و كالا انجام خواهد شد.
گفتنی است جزیره کیش از پانزده سال قبل تا کنون هر ساله با برپایی جشنواره تابستانی ، جنگ های شاد شبانه با حضور هنرمندان به نام کشورمان و اهدای جوایزنفیس به مسافران، میزبان گردشگران بسیاری است که از مناطق دور و نزدیک كشورمان برای حضور در جشنواره به کیش سفر می کنند.
شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش نیز از بیست و نهم خرداد سال جاری و همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) آغاز شده و تا 15 شهریور ماه سال جاری مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) ادامه خواهد داشت و در طی این مدت به مناسبت ایام سوگواری شهادت مولی الوحدین حضرت علی (ع) ده روز تعطیل خواهد بود.

شناسه خبری: 26249

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو