كيش تنها شهر بدون بوق و چراغ قرمز ايران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25905
ساعت 10:33 شنبه 17 فروردين 1392
فرمانده انتظامي ويژه كيش با اشاره به زيبايي ها و امنيت بالاي اين جزيره، به برخي از فاكتورهاي منحصر به فرد آن در قياس با ساير نقاط كشور، كيش را تنها شهر بدون بوق و چراغ قرمز ايران عنوان كرد.

به گزارش پايگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ ستاد حسين دهكي فرمانده انتظامي ويژه كيش در خصوص زيبايي كيش و رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و عملكرد پليس كيش و امنيت و آرامش و رانندگي در جزيره مطالبي را بيان كرد.
دهكي با اشاره به شعار نوروزي پليس در سال 92 نوروز پر نشاط با رعايت قانون و احترام به ديگران، به مردم توصيه كرد: با رعايت قوانين و مقررات طراوت بهار را دلپذيرتر و امنيت را زينت بخش نوروز كنيم.
فرمانده انتظامي ويژه كيش امنيت بالاي جزيره كيش را نشأت گرفته از فرهنگ بالاي ساكنان اين جزيره و احترام مسافران و گردشگران به آن دانست.
وي تصريح كرد: در جزيره كيش علاوه بر نبودن چراغ قرمز و سرعت گير در خيابان هاي آن، حركت با دنده عقب و بوق زدن در سرتاسر خيابان ها و تردد با خودروي كثيف در سطح جزيره ممنوع است.
دهكي فرهنگ زيباي رانندگي در كيش را يكي از جاذبه هاي گردشگري در كيش دانست و تاكيد كرد: يكي از فاكتورهاي مهمي كه همه ساله مسافران و گردشگران بسياري را به سمت جزيره كيش هدايت مي كنند، امنيت و آرامش و آسايش در كيش است.
سرهنگ دهكي در ادامه با اشاره به برنامه هاي اين فرماندهي در طول ايام نوروزي گفت: در ايام نوروز پليس با بهره گيري از كليه توان خود سعي دارد سهم خود را در تامين امنيت به نحو مطلوبي ايفا كند و انتظار مي رود مثل هميشه، همه اقشار مختلف جامعه نيز نقش خود را در تامين امنيت به خوبي ايفا كنند.
اين مقام انتظامي تصريح كرد : پليس كيش در ايام نوروز تمهيدات گسترده ايي را براي تامين امنيت مطلوب مسافران و همشهريان در نظر گرفت و با استفاده از كليه توان خود تلاش كرد از وقوع جرائم و تصادفات پيشگيري كند.
سرهنگ دهكي در ادامه با اشاره به استقرار ايستگاه هاي پليس در سطح جزيره كيش گفت: فعاليت هاي خوبي در سال جاري در جهت فرهنگ سازي و ارتقاء فرهنگي ترافيک كيشوندان و مسافران بعمل آمده از جمله آن مي توان به تبليغات آموزشي و هشداري در تلويزيونهاي تبليغاتي بزرگ شهري ، تيزر تبليغاتي، توزيع بروشور، تراكت، بسته فرهنگي، سي دي آموشي ، آموزش در مدارس و ... اشاره نمود.
فرمانده انتظامي ويژه كيش در پايان از از رانندگان خواست با رعايت قوانين و عمل به توصيه هاي پليس، نقش خود را در كاهش تلفات ناشي از سوانح رانندگي ايفا كنند و جزيره كيش را مثل هميشه بعنوان امن ترين نقطه ايران اسلامي به مردم كشور معرفي نمايند.

شناسه خبری: 25905

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو