کیش از لحاظ امنیت اخلاقی و اجتماعی در صدر بهترین ها است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25883
ساعت 19:24 سه شنبه 13 فروردين 1392
معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: واقعیت این است که جزیره کیش از لحاظ امنیت اخلاقی و اجتماعی در صدر بهترین هااست.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایرنا، محمد شریف ملک زاده روز سه شنبه در نشست اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 92 در مرکز همایش های بین المللی کیش افزود: خانواده های ما محیط های امن را برای سفر انتخاب می کنند و کیش به معنی واقعی برای گردشگری خانواده و گردشگری اسلامی بسیار مناسب است.
وی با اشاره اینکه احترام به شعائر دینی در کیش به خوبی رعایت می شود، گفت: روزی سفر به کیش فقط برای سرمایه داران و سرمایه گذاران امکان پذیر بود و خیلی ها آرزوی سفر به این منطقه را داشتند.
ملک زاده تاکید کرد: کیش با 28 هزار نفر جمعیت از ابتدای تعطیلات تاکنون پذیرای 212 هزار مسافر بوده که نشان از توان و تفکر مدیریتی این سازمان و برنامه ریزی بسیار خوب دستگاه های اجرایی بوده و با انجام این مهم امروز با زحمات این عزیزان، سفر به این منطقه برای تمام اقشار جامعه امکان پذیر شده است.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به دیدار اعضای ستاد دایمی تسهیلات سفرهای کشور با رهبری در پایان سال گذشته یادآوری کرد: درپی دستورات رهبری مبنی بر نوروز پر نشاط برای مردم، جشنواره ملی صدای بهار در31 استان و مناطق آزاد کشور برگزار و مردم و گردشگران نوروزی از این جشنواره استقبال بسیار خوبی کردند.
وی با اشاره به رشد 48 درصدی سفرهای نوروزی سالجاری اظهارکرد: در این جشنواره ها علاوه بر برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی که برگزار شد، فروش هنرهای سنتی، صنایع دستی، پوشاک اقوام و آداب و رسوم عشایر بسیار مورد استقبال قرار گرفت.
جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت و با داشتن 47 هتل با ظرفیت 12 هزار تخت، 169 باب رستوران، 51 دفتر خدمات مسافرتی، 20 باشگاه دریایی و بزرگترین پیست دوچرخه سواری کشور یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور است.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو