بازديد مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و دبير هيئت دولت از كمپينگ هاي نوروزي كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25880
ساعت 14:13 سه شنبه 13 فروردين 1392
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و دبيرهيئت دولت در ساعات اوليه دوشنبه 12 فروردين ماه جاري از كمپينگ هاي نوروزي كيش بازديد كردند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عليرضا عامري به همراه علي صدوقي عضو هيئت مديره سازمان منطقه آزاد كيش ضمن بازديد از كمپينگ هاي نوروزي كيش بر نحوه اطلاع رساني و خدمات دهي به مسافران و گردشگران نوروزي از نزديک نظارت کردند.
در اين بازيد كه دو ساعت به طول انجاميد مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش با برخي از گردشگران از نزديك گفت و گو كرد و درخصوص نحوه خدمات رساني و امكانات كمپ هاي نوروزي كيش از آنان نظر سنجي كرد.
در اين ديدار عليرضا عامري با بيان اين كه همواره خود را خدمتگزار اين ملت مي دانم گفت: در ايام نوروز باتوجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته تلاش شده است با برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري رضايت حداکثري مسافران و گردشگران جلب شود.
وي با تاكيد بر اين كه كيش متعلق به همه ايرانيان است، از امكاناتي كه سازمان منطقه آزاد كيش براي سفرهاي دريايي براي گردشگران مهيا كرده است سخن گفت و افزود: با توجه به برنامه ريزي انجام شده تعداد مسافران دريايي كيش تا 11 فروردين ماه جاري به 96 هزار و 156 گردشگر بالغ شد كه در تاريخ كيش بي سابقه است.
ياد آور مي شود سازمان منطقه آزاد كيش براي افزايش ظرفيت مراكز اقامتي، 7 كمپ نوروزي مجهز را در ايام عيد نوروز برپا كرده است كه داراي 3 هزار و 327 چادر است. 

شناسه خبری: 25880

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو