ارتقاء وضعیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی در جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25878
ساعت 15:29 دوشنبه 12 فروردين 1392
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان همزمان با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی، از اجرای طرح نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در جزیره قشم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایسنا، محمد شکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به ورود قابل توجه گردشگران به جزیره قشم، گفت: با توجه به ازدیاد مسافران در جزیره قشم نیاز جدی در ارایه خدمات بهداشت و درمان وجود دارد و همه ساله طرح سلامت نوروزی به صورت ویژه در این جزیره اجرا می‌شود.
وی یاد آورشد: گردشگران به راحتی می‌توانند از امکانات بهداشتی درمانی در جزیره قشم بهره‌مند گردند.
وی با ابراز رضایت از عملکرد بهداشت محیط در جزیره قشم، خاطرنشان کرد: وضعیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی نسبت به سال گذشته ارتقاء قابل توجهی داشته است و بسیاری از مشکلات بهداشتی همچون عرضه مواد غذایی توسط دوره گردان در جزیره رفع شده است.
وی اظهار کرد: بیمارستان فاطمه الزهرا (س) قشم با حضور متخصصین مختلف، به مسافران و جزیره نشینان، خدمات درمانی ارائه می‌دهد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ادامه خواستار مشارکت جدی مردم در طرح نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی شد و گفت: مردم برای حفظ سلامتی خود در تهیه مواد غذایی مقررات بهداشتی را رعایت کنند و مواد غذایی خود را از اماکن بهداشتی و استاندارد تهیه کنند.
شکاری خاطرنشان کرد: پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای جزیره قشم نیز در طرح سلامت نوروزی به صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌دهند.

شناسه خبری: 25878

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو