ارائه خدمات شایسته به مردم؛ مهمترین دغدغه سازمان منطقه آزاد کیش است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25874
ساعت 14:59 دوشنبه 12 فروردين 1392
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش بر ارائه خدمات شايسته به گردشگران و ساكنان كيش تأكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عليرضا عامري با بيان اين كه مهمترین دغدغه این سازمان ارائه خدمات شایسته به مردم است افزود: مسوولان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی كيش بايد اين را مد نظر داشته باشند كه تامين رفاه و كسب رضايت حداكثري گردشگران محور اصلي فعاليت و اولويت اين ستاد است.
رییس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با بيان اين كه بازرسان این سازمان به همراه سایر نیروهای نظارتی به طورشبانه روزي در حال رسيدگي به تخلفات واحدهای صنفی هستند، افزود: با تشکيل گروه بازرسي، نظارت مستمر بر اصناف و برخورد با گران‌فروشي درمراکز عرضه کالا وخدمات انجام مي‌گيرد و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه كم فروشي و گران فروشي در عرضه مايحتاج عمومي و همچنين نرخ خدمات مي توانند نظرات،پيشنهادات و شكايات خود را با شماره تلفن 4453814 و 124 و 5-4453384 به صورت شبانه روزي در ميان بگذارند.
عامری همچنین با تاکید بر این مطلب که همه این طرح ها در راستای تنظیم بازار، کنترل قیمت، جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب و سودجو به اجرا گذاشته شده است، گفت: به همین منظور بازرسان جهت برخورد با واحدهای متخلف از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و پرونده های تشکیل شده در سریع ترین زمان مورد رسیدگی قرار می گیرد.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش تاکید کرد: بازرسان باید با حسن برخورد و توجه به شأن تولیدکننده و فروشنده بر اساس اخلاق و رفتار اسلامی برخورد كنند.
عامری در قسمت دیگری از سخنان خود از تلاش ها و خدمات تولیدکنندگان، فروشندگان و اصناف جوامع کیش نیز تقدیر کرد و یادآور شد که جزیره زیبای کیش که امروز شاهد آن هستیم مرهون تلاش هایی که این عزیزان طی سال های طولانی داشته اند.
جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

شناسه خبری: 25874

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو