بيش از يك ميليون گردشگر در مسير قشم به بندرعباس تردد كردند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25857
ساعت 09:30 يکشنبه 11 فروردين 1392
قائم مقام ستاد تسهيلات سفرهاي قشم گفت: با آغاز تعطيلات پايان سال (25 اسفند 91) تا نهمين روز از بهار 92 بيش از يك ميليون گردشگر از طريق شناورهاي دريايي بين قشم و بندرعباس و بالعكس تردد كردند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرزين حقدل افزود: يك ميليون و 10 هزار و 855 گردشگر طي مدت ياد شده از طريق اسكله هاي بهمن، شهيد ذاكري و لافت جزيره ی قشم و همچنين اسكله هاي پهل، حقاني و باهنر بندرعباس توسط شناورهاي حمل مسافر و خودرو در مسير قشم به بندرعباس و بالعكس تردد كردند.
وي ادامه داد: 529 هزار و 459 گردشگر با استفاده از 4154 فروند شناور از طريق اسكله هاي حقاني، باهنر و پهل وارد جزيره ی قشم شدند كه بيشترين جا به جايي اين گردشگران از طريق اسكله پهل به اسكله لافت با حمل خودرو مسافران توسط شناورهاي لندينگ كرافت و كمترين آن نيز از طريق اسكله باهنر به اسكله بهمن به عنوان اسكله هاي شرايط اضطراري صورت گرفته است.
به گفته قائم مقام ستاد تسهيلات سفرهاي قشم همچنين طي اين مدت 481 هزار و 396 مسافر با استفاده از فعاليت 3907 فروند شناور و از طريق اسكله هاي لافت، شهيد ذاكري و بهمن از جزيره قشم به سمت بندرعباس منتقل شده اند.
وي از ورود 93 هزار و 626 خودور گردشگران نوروزي توسط شناورهاي ويژه حمل خودرو طي مدت ياد شده اشاره كرد و گفت: بيش از 70 درصد مسافران نوروزي قشم با استفاده از خودروهاي شخصي به اين جزيره در جنوب ايران سفر كرده اند.
حقدل همچنين اظهار داشت: طي اين مدت 84 هزار و 50 دستگاه خودرو ساكنان جزيره قشم و مهمانان نوروزي نيز توسط شناورهاي لندينگ كرافت از طريق اسكله ی لافت در جزيره قشم به اسكله ی پهل در بندر خمير استان هرمزگان منتقل شده اند.

وي در پايان با تقدير از عملكرد ریيسان و نيروهاي تلاشگر كميته هاي 14 گانه ی ستاد تسهيلات سفرهاي قشم، خواستار ارایه بهترين خدمات تا پايان تعطيلات نوروزي به انبوه مهمانان و گردشگران جزيره قشم شد.

شناسه خبری: 25857

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو