هدف ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي كيش، كسب رضایتمندی گردشگران است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25853
ساعت 09:04 يکشنبه 11 فروردين 1392
رییس کمیته تشریفات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 92 کیش گفت: تاثیر تشریفات در کسب رضایتمندی گردشگران مهم و غیرقابل انکار است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سید ابراهیم شربیانی با بيان اين كه رعایت احترام و فراهم نمودن زمینه های راحتی فرد نکته حائز اهمیت در تشریفات است تصریح کرد:خوشبختانه در این حوزه با توجه به اعتقادی که مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش به اهمیت و تاثیر تشریفات در کسب رضایتمندی گردشگران دارد، جایگاه بسیار خوبی در مناطق گردشگری کشور به دست آورده است و رضایت مندی مسافران هنگام خروج از این جزیره زیبا موید این نکته است.
وي افزود: عليرضا عامري مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعتقاد به این اصل كه تشريفات مجموعه اي از احترامات است، همواره در نشست با مسوولان کمیته های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خصوصا کمیته تشریفات تاکید دارند که در برخورد با مسافران و گردشگران باید به گونه ای رفتار کنیم که شان این عزیزان در جزیره کیش چه در مراودات عام و هم در موارد خاص امری بسیار مهم تلقی گردد.
به گفته شربیانی، مسئولان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در نشست های متعدد و مستمری که از ابتدای نیمه دوم سال 91 داشتند تمهیدات مناسبی را برای پاسخ به نیازهای گردشگران از بدو ورود به کیش تا لحظه خروج این عزیزان پیش بینی کردند.
مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تبیین کرد: توجه به اصول تشریفات ضمن ایجاد آرامش، احساس امنیت و احترام برای طرف مقابل، زمینه های بروز همکاری را فراهم می آورد.
رییس کمیته تشریفات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش یادآور شد: بیش از 90 درصد از مسافرانی که در ایام نوروز 91 مقصد گردشگری خود را جزیره کیش انتخاب کرده بودند از عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش ابراز رضایت کردند.
يادآور مي شود از 25 اسفندماه گذشته تا 9 فروردين ماه جاري 179 هزار و 35 گردشگر وارد كيش شدند.

گالری تصاویر

شناسه خبری: 25853

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو