عملکرد صنوف جزیره قشم با جدیت رصد می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25849
ساعت 14:26 شنبه 10 فروردين 1392
قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای قشم گفت: عملکرد صنوف مختلف جزیره قشم با هدف تکریم مهمانان و گردشگران نوروزی با جدیت توسط بازرسان کمیته بازرسی و نظارت رصد می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرزین حقدل روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: 5731 مورد بازدید و نظارت بر نحوه عملکرد صنوف مختلف جزیره قشم از ابتدای روز 28 اسفند 1391 تا هشتمین روز از بهار 92 توسط نیروهای کمیته بازرسی و نظارت ستاد تسهیلات سفرهای قشم انجام گرفته است.
وی با تقدیر از تلاش رئیس و نیروهای این کمیته و با اشاره به متوسط 520 مورد بازرسی در هر روز از صنوف مختلف جزیره قشم گفت: بیشترین آمار نظارت بر عملکرد صنوف طی این مدت به سومین روز از بهار 92 با 850 مورد بازرسی و پایین ترین آن نیز به نخستین روز از آغاز این عملیات (28 اسفند سال گذشته) با 223 مورد بازرسی مربوط می شود.
حقدل تصریح کرد: عملیات بازرسی نیروهای کمیته بازرسی و نظارت تا پایان تعطیلات نوروزی با جدیت ادامه خواهد داشت و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.
به گفته وی، طی این مدت 3538 صنف مختلف جزیره قشم در کنار 820 مرکز پذیرایی، 765 مرکز اقامتی، 513 مرکز اقامتی موقت و 95 دفتر خدمات مسافرتی توسط نیروهای کمیته نظارت ستاد تسهیلات سفرهای قشم بازرسی شدند.
مردم خونگرم جزیره قشم در جنوب ایران از آغاز تعطیلات پایان سال و نوروز 92 میزبان جمع کثیری از هموطنانمان از اقصی نقاط میهن اسلامی هستند.

شناسه خبری: 25849

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو