خدمت به مردم، افتخار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25844
ساعت 16:53 پنج‌شنبه 8 فروردين 1392
رئیس کمیته هماهنگی و نظارت بر نرخ خدمات عمومی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش، از 671 مورد بازديد بازرسان اين ستاد از صنوف مختلف كيش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسعود آقا باقري افزود: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ابلاغی به دست اندرکاران این ستاد تاکید کرده است با تمام توان و ظرفيت خود براي آسايش، رفاه وامنيت مردم و ميهمانان نوروزي تلاش کرده و به‌طور شبانه‌روزي نظارت جدی بر بازارها، اماکن اقامتی، واحدهای صنفی سياحتي و تفريحي داشته باشيد.
وي با بيان اين كه از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 7 فروردين ماه جاري 671 مورد بازديد توسط بازرسان اين ستاد انجام شده است، بازخورد اين تلاش مضاعف را كاهش قیمت ها و ایجاد احساس امنیت، رضایت و شادابی برای کیشوندان و میهمانان نوروزی در ايام نوروز دانست و افزود: با هماهنگي و تمهیدات انجام شده، تیم های بازرسی با حضور محسوس و غیرمحسوس در اماکن و واحدهای صنفی مختلف نقش غیر قابل انکاری را در عدم افزایش قیمت، تثبیت قیمت و کاهش قیمت ها داشته اند.
مسعود آقاباقري با بیان اینکه مبارزه با گرانفروشی دفاع از حق الناس است تاکید کرد که طرح نظارت بر قیمت خدمات و کالا علاوه بر ايام نوروز در طول سال 1392 نيز با جدیت و مستمر ادامه خواهد داشت.
رئیس كميته هماهنگي و نظارت بر نرخ خدمات عمومي با اشاره به پلمپ کردن واحدهای صنفی متخلف، آنرا قدم مناسبی برای مبارزه با گرانفروشی خواند و گفت: در صورت مشاهده هر نوع تخلف و عدم توجه به تذکرات کتبي ناظران و بازرسان، اين مراکز و فروشگاه‌ها با هماهنگي مراجع قانوني طي 48 ساعت تعطيل خواهند شد.
معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با ارج نهادن از تمام تلاش هاي ارزشمند نيروهاي کمیته هماهنگی و نظارت بر نرخ خدمات عمومی و همچنین سایر دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش، خدمات برجسته آنان را قابل ستايش دانست و تاکید کرد: بازرسی و نظارت بر کالاها، فقط مختص به مواد غذايي نمي باشد و ساير كالاها و خدمات را در بر مي گيرد وعلاوه بر ايام نوروز در طول سال جاري با جدیت و مستمر ادامه خواهد داشت.
معاون اقتصادي و سرمايه گذاري سازمان منطقه آزاد كيش خاطر نشان كرد: گردشگران در صورت مشاهده هرگونه كم فروشي وگران فروشي درعرضه مايحتاج عمومي وهمچنين نرخ خدمات مي توانند نظرات،پيشنهادات و شكايات خود را با شماره تلفن 4453814 و 124 و 5-4453384 به صورت شبانه روزي در ميان بگذارند.
جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است

 

شناسه خبری: 25844

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو