استقرار هفت اکیپ امداد و نجات منطقه آزاد ارس در مناطق حادثه خیز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25841
ساعت 16:40 پنج‌شنبه 8 فروردين 1392
مسؤل گروه امداد و نجات و آتشنشانی منطقه آزاد ارس از استقرار هفت اکیپ امداد و نجات و آتش نشانی متشکل از 40 نفر نیروی متخصص همراه با امکانات امدادی و آتشنشانی درنقاط حادثه خیز و جاده های مواصلاتی ارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محبوب ابراهیمی گفت: گروه امداد و نجات منطقه آزاد ارس بصورت 24 ساعت و در قالب تیم های ثابت و سیار آماده ارائه خدمات می باشند.
وی با بیان اینکه امیدواریم هیچ کس نیازمند یاری گروه امداد و نجات نباشد اظهار کرد: گروه امداد و نجات منطقه آزاد ارس با بهره مندی از امکانات و تجهیزات مختلف یکی از مجهزترین پایگاه های استان آذربایجان شرقی می باشد.
رئیس ستاد بحران منطقه آزاد ارس از تجهیز مرکز امداد و نجات ارس به دو دستگاه آمبولانس ویک دستگاه خودروی آتشنشانی مجهز نیز خبر داد و گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی با دستور مدیرعامل سازمان در اسرع وقت تجهیزات لازم خریداری و به امکانات این مرکز افزوده شد.
محبوب ابراهیمی با اشاره به شعار گروه امدادی ارس که "هیچ وقت مسافرین نوروزی را درجاده ها تنها نخواهیم گذاشت" گفت: قدر شناسی وصداقت جزیی از زندگی ماست و ما همیشه قدردان محبت های ملت عزیز ایران اسلامی خواهیم بود.
مسؤل گروه امداد و نجات و آتشنشانی منطقه آزاد ارس گفت: 581 ماموریت امداد و نجات و اطفاء حریق در سال گذشته توسط مرکز امداد و نجات و آتشنشانی ارس صورت گرفته است.
ابراهیمی از اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس مجهز به امکانات امدادی به مرکز امداد و نجات ارس خبر داد و گفت: یک دستگاه آمبولانس مجهز به ارزش یک میلیارد ریال توسط شرکت اوغور تجارت ارس به مرکز امداد و نجات ارس اهداء شد.

شناسه خبری: 25841

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو