آغاز موج دوم سفرها به قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25834
ساعت 11:44 پنج‌شنبه 8 فروردين 1392
قائم مقام ستاد تسهيلات سفرهای قشم گفت: موج دوم سفر ميهمانان نوروزی قشم با هدف بهره بردن از سايت های گردشگری، سواحل زيبا و هوای كاملا بهاری اين جزيره آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرزين حقدل افزود: بيش از 70 درصد مسافران نوروزی قشم در مرحله اول سفر به اين جزيره با استفاده از خودرو شخصی و از طريق اسكله پهل به لافت به اين جزيره سفر كرده اند.
وی ادامه داد: براساس اعلام كميته آمار و اطلاعات ستاد تسهيلات سفرهای قشم از ابتدای تعطيلات پايان سال (25 اسفند 91 تا ششمين روز از بهار 92 ) بيش از 73 هزار و 600 خودرو وارد جزيره قشم شد كه در مقايسه با مدت مشابه و ورود 66 هزار و 600 خودرو، با افزايش 10 درصدی آن در سال جدید مواجه شديم.
به گفته دبير ستاد تسهيلات سفرهای قشم، انتظار می رود در دور دوم سفرها نيز روند روبه رشد سفر به جزيره قشم ادامه داشته باشد و آمار مسافرت های نوروزی سال 92 نسبت به سال قبل با افزايش 20 درصدی همراه باشد.
وی در پايان با اشاره به كاهش محاسبه سرنشين هر خودرو ورودی به جزيره قشم از 5 نفر در سال های گذشته به 4 نفر در سال جديد بيان داشت: تاكنون نزديك به 500 هزار گردشگر از طريق هوا، دريا و زمين وارد جزيره قشم شده اند و اميد مي رود ورود گردشگران در موج دوم سفرها نيز افزايش يابد.
جزيره قشم با داشتن سايت های ويژه گردشگری، سواحل زيبا، هواي كاملا بهاری و بازار مناسب خريد، اين روزها با حضور انبوه مسافران نوروزی از جلوه ای خاص برخوردار شده است.

شناسه خبری: 25834

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو