منطقه آزاد ارس مستعد توسعه همه جانبه است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25828
ساعت 10:59 پنج‌شنبه 8 فروردين 1392
نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی زنده تلویزیونی شبکه سهند منطقه آزاد ارس را آماده توسعه همه جانبه خواند و بر مزیت های اقتصادی آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد حسن نژاد افزود: ارس به جهت وجود زیرساخت های گسترده برای رونق تولید و صادرات و سرمایه گذاری های خارجی منطقه ای مستعد برای توسعه همه جانبه می باشد.
وی گفت: علاوه بر وجود مزیت های اقتصادی فراوان در این منطقه توانمندی های گردشگری ارس نیز منحصر بفرد بوده و جایگاه ویژه ای در بین گردشگران دارد.
وی معرفی توانمندی های منطقه آزاد ارس در رسانه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در اکثر ایام سال با پوشش و معرفی فعالیت های اقتصادی و جاذبه های گردشگری نقش موثری در معرفی ارس داشته و لازم است در راستای رونق بیش از پیش این منطقه که شرایط منحصربفردی برای توسعه دارد رسانه های جمعی توجه ویژه ای داشته باشند.
نماینده مردم جلفا و مرند در ادامه افزود: جریان داشتن رود ارس در این منطقه و وجود جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و گردشگری فراوان و بسیاری از زیباییهای دیگر موجب ورود خیل عظیم گردشگران در اکثر ایام سال به این منطقه شده و آن را به قطب جدید گردشگری تبدیل کرده است.
وی در ادامه ضمن معرفی کلی از زیبایی های ارس بر لزوم تامین زیرساخت های لازم برای رونق صنعت گردشگری تاکید کرد و افزود: ما زمانی شکوفایی کامل ارس و بهره مندی از مزیت های آن را خواهیم دید که معرفی ارس با تامین زیرساختها، امکانات و تاسیسات لازم همراه باشد و امیدواریم این امر با سرعت در منطقه آزاد ارس روی بدهد.
محمد حسن نژاد تحولات اخیر منطقه آزاد ارس را یادآور شد و گفت: وجود مدیریت مدبرانه در راس هر فعالیتی امتیازی بزرگ محسوب می شود و تحولات مشهود بوجود آمده در ارس مرهون وجود مدیری کاردان است.

شناسه خبری: 25828

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو