استقبال گردشگران نوروزی از ورزش های دريايي کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25826
ساعت 11:42 چهارشنبه 7 فروردين 1392
مجهزترین و مدرنترین مجموعه تفریحات و ورزش های دریایی کشور، شاهد حضور هزاران گردشگر نوروزي كيش است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، امكانات پيشرفته و تجهيزات به روز ورزش هاي دريايي در كيش در مجهزترين مجموعه تفريحات و ورزش هاي دريايي كشور كه سازه دریایی آن به عنوان طرح برگزیده "مجله معتبر New Architect فرانسه" معرفی شده است، استقبال بي نظير گردشگران نوروزي كيش را در پي داشته است.
به دليل شفافيت آب هاي سواحل كيش، حاصل تصفيه آب توسط مرجان و تعدد ماهيان رنگارنگ، سايت هاي غواصي طبيعي و انسان ساخت، شمار زيادي از گردشگران جذب ورزش غواصي مي شوند.
براي گردشگراني كه تمايل دارند در محيط بكر و آرام به ورزش هاي دريايي بپردازند نيز امكانات پيشرفته ورزش هاي دريايي در كلوپ هاي مختلف در اطرف جزيره فراهم شده است كه نشاني و شماره تماس همه اين مراكز ورزشي در سايت اينترنتي سازمان منطقه آزاد كيش به نشاني www.kish.ir و در لينك هاي درباره كيش- مراكز ورزشي- كلوپ هاي غواصي و مراكز ورزش هاي دريايي ثبت شده است.
اين روزها جزيره زيباي كيش با ميانگين هوای 27 تا 30 درجه سانتي گراد ميزبان هم ميهناني است كه از مناطق مختلف كشور به اين جزيره سفر كردند تا دور از هياهو، غوغا، ازدحام و آلودگي هواي شهرها در ساحل نقره فام كيش به تفريح و ورزش پرداخته و از نزديك جلوه هستي خدا را در سواحل خليج فارس با تارو پود خود حس كنند در همين راستا امكانات مناسبي در پلاژهاي آقايان و بانوان جهت بهره برداري از سواحل در كيش فراهم شده است.
علاوه بر اين طرفداران واليبال نيز در كنار استفاده از امكانات پلاژ آقايان، مي توانند بازي در يك زمين استاندارد واليبال ساحلي را تجربه كنند.
جزيره كيش با 92 كيلومتر مربع در 18 كيلومتري كرانه جنوبي كشورمان واقع شده است كه سالانه پذيراي بيش از يك ميليون و 500 هزار گردشگر داخلي و خارجي است.

شناسه خبری: 25826

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو