برگزاری دائم جلسات ستاد تسهیلات نوروزی منطقه آزادچابهار در ایام نوروز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25822
ساعت 18:13 سه شنبه 6 فروردين 1392
شهر چابهار در مسیر تردد شهرهای مختلف استان و در حاشیه دریای عمان و اقیانوس هند قرار دارد از این رو ایجاد تسهیلات سفر مهم است. ستاد دائمی تسهیلات سفر منطقه آزاد چابهار با تشکیل جلسات و پیگیری های مرتب از کمیته های مربوطه ستاد آماده پاسخگویی به نیاز گردشگران و میهمانان است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دهمین، یازدهمین و دوازدهمین جلسات ستاد این سازمان به منظور بررسی و برنامه ریزی ارایه خدمات بهتر به مسافران با حضور مسئولان منطقه آزادچابهار برگزار شد.
در این جلسات، ظرفیت سازی و ایجاد امکانات برای برآوردن نیازهای گردشگران و همچنین بازدید و بازرسی از اقدامات صورت گرفته از اولویت های کاری قرار گرفت.
با توجه به اقلیم و شرایط مناسب آب و هوایی و امکانات منطقه آزاد چابهار به عنوان مقصد گردشگری و سفرهای نوروزی هموطنان به این منطقه در ایام نوروز، ستاد دائمی تسهیلات سفر این سازمان در حال فراهم کردن امکانات و پیگیری جهت پذیرش میهمانان و مسافران و ارایه خدمات است.
در جلسات برگزار شده کمیته های ده گانه ستاد با ریاست مصطفی ملک زاده مدیرعامل سازمان و هدایت هزینه های کلیه کمیته ها، فعالیت هایی در خصوص گردشگری منطقه، راه اندازی تورهای ارزان قیمت، اسکان موقت در مکان های مناسب در محدوده منطقه آزاد چابهار، ایجاد امکانات رفاهی، اسکان در مواقع بحرانی و بارندگی، پاکسازی و آماده سازی پلاژساحلی تیس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و کمیته های مرتبط موظف به گزارش دهی فعالیت‌ها‌ی روزانه شدند.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو