روزانه 32هزار گردشگر به قشم وارد می شوند/160 هزار نفر تا چهارم فروردین

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25816
ساعت 18:25 دوشنبه 5 فروردين 1392
قائم مقام رییس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای قشم گفت: در طول پنج روز اول تعطیلات نوروزی امسال افزون بر 160هزار نفر مسافر و گردشگر از مبادی مختلف وارد این جزیره شدند که این تعداد بطور متوسط روزانه 32هزار نفر را شامل می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرزین حقدل افزود: این افراد از 28اسفند سال 1391تا پایان دوم فروردین سال 1392توسط خودروهای شخصی، اتوبوس، هواپیما و شناور به این جزیره سفر کرده اند.
به گفته وی در این مدت، افزون بر 22هزار و 250نفر شب اقامت این مسافران و گردشگران در واحدهای اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان و مهمان پذیرهای قشم و درگهان ثبت شده است.
وی از میان اماکن گردشگری، فرهنگی، طبیعی و تاریخی جزیره قشم که توسط این مسافران و گردشگران در این مدت مورد بازدید قرار گرفت، جنگل های حرا را با 11هزار و 800نفر بازدید کننده، پرطرفدار ترین مکان در جزیره اعلام کرد.
قائم مقام رییس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای قشم گفت: در این مدت مسافران و گردشگران از روستاهای هدف گردشگری قشم از جمله لافت، شیب دراز و برکه خلف استقبال بیشتری کردند.
حقدل یاد آوری کرد: دلفین های جزیره هنگام، جزایر ناز، سایت تخم گذاری لاک پشت ها، پارک های گردشگری سوزا و کوشه و ژئوسایت های تنگه چاهکوه، دره ستاره ها و غار نمکدان و همچنین موزه ژئوپارک، قلعه پرتغالی ها و غار تاریخی خوربس هم در این مدت از سوی مسافران و گردشگران مورد بازدید قرار گرفت.

شناسه خبری: 25816

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو