فعالیت سامانه پیام کوتاه امور اصناف منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25805
ساعت 17:19 دوشنبه 5 فروردين 1392
رییس کمیته بازرگانی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای قشم، از فعال بودن سامانه پیام کوتاه امور اصناف، با هدف خدمت به میهمانان نوروزی جزیره قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، هرمز امیری گفت: سامانه پیام کوتاه امور اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، به شماره ی 3000782222 در کنار تلفن گویا و همچنین تلفن رسیدگی به شکایات در شهرهای قشم و درگهان به صورت شبانه روز آماده دریافت نقطه نظرات مردمی است.
وی افزود: میهمانان و گردشگران جزیره قشم می توانند از طریق تلفن گویای امور اصناف به شماره 5241010 – 0763 و تلفن رسیدگی به شکایات شهر قشم به شماره 5240926 – 0763 همچنین تلفن رسیدگی به شکایات شهر درگهان به شماره 5273339 – 0763 مشکلات خود را برای رسیدگی اعلام کنند.
رییس کمیته بازرگانی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای قشم با اشاره به جانمائی و راه اندازی 14 غرفه فروش نان، آب و یخ به قیمت مصوب در شهرهای قشم، درگهان و لافت تصریح کرد: بازرسان این کمیته به طور مستمر به نحوه ی ارائه ی خدمات در این غرفه ها ،و مراکز دیگر نظارت دارند.
جزیره قشم با آغاز تعطیلات نوروزی مملو از مسافرانی است که از اقصی نقاط میهن اسلامی به این جزیره زیبا در جنوب کشور سفر کرده اند.

 

شناسه خبری: 25805

آخرین اخبار

تقدیر مسرور از تشکیل کارگروه رفع موانع در کیش
مناطق آزاد پایلوت اجرای طرح‌های تولیدی و صادراتی گیاهان دارویی
موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مناطق آزاد پایلوت اجرای طرح‌های تولیدی و صادراتی گیاهان دارویی
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران