تاكيد بر ارائه خدمات بهداشتی رایگان به گردشگران چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25776
ساعت 13:48 پنج‌شنبه 1 فروردين 1392
مديرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در نهمین جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفر اين منطقه از همه کمیته های اجرایی خواست قابلیت ها و توانمندی های منطقه آزاد را در تعطیلات سال جدید به مسافران معرفی نمایند و خواستار ارایه خدمات رایگان بهداشتی به مسافران نوروزی شد.

به گزارش پايگاه خبري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، مصطفي ملك زاده در این جلسه با اشاره به وجود مناظر طبیعی و خیره کننده که این منطقه را به یکی از مناطق دیدنی استان تبدیل کرده است گفت: ما می بایست از این موهبت کمال بهره را در جهت رضایتمندی مسافرین و گردشگران ببریم.
رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر منطقه آزاد چابهار بر بیان اهمیت جذب گردشگر در ایام تعطیلات نوروزی بر زیبا سازی معابر عمومی، نصب بنرهای تبریک سال و خیر مقدم مسافرین در مبادی ورودی شهر و محل های اسکان مسافرین ، تنظیم بازار و سایر مراکز خدمات رسان تاکید کرد.
ملک زاده با اشاره به کارهای انجام شده توسط کمیته های ستاد نوروزی مرتبط گفت: آمادگی مرکز درمانی و کشیک های مختلف خدمات رسانی بهداشتی از ضروریات است و بر رصد بهداشت و نظافت با دقت و حساسیت جهت سهولت حال مسافران تاکید کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از پيش بيني دو دستگاه اتوبوس رایگان براي بازديد مسافران از مناطق تفريحي و گردشگري و توزيع بروشور بين مسافران را از ديگر تمهيدات ستاد دائمي سفرهاي اين منطقه براي مسافران نوروزي برشمرد و گفت: تمامي کمیته های خدمات رسان آمادگي لازم جهت ارائه خدمات به گردشگران دارند.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو