نرخ حمل خودرو و مسافر از طریق بنادر به جزیره کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25726
ساعت 08:07 شنبه 26 اسفند 1391
نرخ بلیت مسافری و حمل خودرو به وسیله شناورها و اتوبوس های دریایی پيشرفته از بنادر جنوبی کشور به جزیره کیش در تعطیلات نوروزی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسافران و گردشگران نوروزی می توانند به همراه خودروی خود از بنادر لنگه، چارک و آفتاب و با شناورهای مخصوص وارد جزیره کیش شوند.
هزینه رفت و برگشت هر خودرو بدون راننده و سرنشین در مسیر بندر لنگه به کیش 165 هزار تومان و نرخ بلیت رفت و برگشت برای هر مسافر 67 هزار تومان است.
همچنین هزینه حمل هر دستگاه خودرو با راننده در مسیر بندر چارک به کیش و بالعکس 120 هزار تومان و نرخ بلیت هر مسافر به صورت رفت و برگشت و با شناور لندینگ کرافت 22هزار تومان است.
در مسیر بندر آفتاب به کیش هزینه حمل هر خودرو با راننده به صورت رفت و برگشت 110 هزار تومان و هزینه هر مسافر با شناور لندیگ کرافت 22هزار تومان در نظر گرفته شده است.
هزینه هر مسافر توسط اتوبوس های دریایی پيشرفته در مسیر رفت و برگشت بندر لنگه – کیش 67هزار تومان، بندر چارک 44 هزار تومان و بندر آفتاب 41هزار تومان است.
از کودکان زیر دو سال در مسیرهای اعلام شده بليت صادر مي شود ولي وجهی دریافت نخواهد شد و از افراد بالای دو سال، وجه کامل دریافت می شود.
از ورود خودروهای فاقد برگ معاینه فنی به شناورها، جلوگیری می شود.

شناسه خبری: 25726

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو