دومین نشست کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد نوروزی کیش برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25654
ساعت 10:41 چهارشنبه 9 اسفند 1391
دومین نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات نوروزی کیش دوشنبه هفتم اسفندماه جاري در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ايرج شرف زاده رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی کیش در این نشست با تاكيد بر برنامه ريزي منظم، شایسته و مدون برای اطلاع رسانی مناسب و لزوم اطلاع رساني شايسته به گردشگران كيش گفت: باتوجه به بسيج امكانات سازمان منطقه آزاد كيش در ارائه خدمات مطلوب و در خور شان گردشگران، اين كميته برنامه هاي خاصي را براي اطلاع رساني به گردشگران و ایجاد شرایط مطلوب برای مسافران و گردشگران نوروزی جزیره کیش تدارك ديده است.
رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی کیش با اشاره به مصوباتي که در نخستین نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت، از اعضا اين كميته خواست با توجه به زمانبندي هاي انجام شده امور محوله را در زمان مقرر انجام دهند.
جزیره زیبای کیش با توجه به ویژگی های منحصر به فرد شرایط آب و هوایی و همچنین فراهم بودن زیر ساخت های مناسب گردشگری در این جزیره مرجانی، پیش بینی می شود امسال بیشترین میزان مسافر نوروزی را داشته باشد.

شناسه خبری: 25654

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو