تأكيد مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش بر ميزباني باشكوه از مسافران نوروزي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25608
ساعت 10:49 شنبه 28 بهمن 1391
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش بر ميزباني باشكوه و در خور شان مسافران نوروزي و براجراي هرچه باشكوهتر مراسم هنري و فرهنگي در تعطيلات نوروزي تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عليرضا عامري با بيان اين كه در تعطيلات تعطيلات نوروز 92، جزيره كيش ميزبان تعداد بي شماري از هموطنان و گردشگران از اقصي نقاط كشور خواهد بود افزود: به همين منظور مي بايست تمامي امكانات سازمان درميزباني باشكوه از مسافران نوروزي بسيج شده و برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري در زمان هاي ذكر شده به اجرا در آيد.
وی تصریح کرد: بیش از 210 هزار مسافر و گردشگر داخلی وخارجی از طریق مسیرهای هوایی و دریایی در فاصله روزهای 25 اسفندماه سال 90 تا 15 فروردین ماه سال 91 وارد جزیره زیبا کیش شدند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آن 25 درصد رشد داشته است.
به گفته عامری، بیش از دو هزار سورتی پرواز در فرودگاه بین المللی کیش و ورود حدود 15 هزار خودرو که از طریق شناور در این ایام وارد جزیره کیش شدند نیز از برترین های دیگری بود که با مدیریت خوب مسوولان و عوامل اجرایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش در سال 91 انجام شد.
وي با بيان اينكه در كيش براي رسيدن به اهداف مورد نظر از جمله توسعه صنعت گردشگري نيز گام هاي مؤثري برداشته شده است گفت: اين جزيره زيبا با توجه به ويژگي هاي اكوتوريستي خود به عنوان قطب گردشگري در سطح منطقه مطرح است به طوري كه امروز با برنامه ريزي هاي خاص از جمله راه اندازي ستاد دائمي جشنواره ها و مناسبت ها و برپايي جشنواره هاي مختلف ميزبان تعداد بيشتري از گردشگران داخلي و خارجي نسبت به گذشته است.
در تعطيلات نوروزي برنامه هاي متنوع و مفرح فرهنگي هنري از جمله جنگ شبانه، كارناوال شادي، برگزاري موسيقي سنتي و نواحي مختلف ايران، كنسرت موسيقي خوانندگان مطرح كشور، مسابقات ورزشي دريايي، جشنواره اقوام و برنامه هاي مخصوص كودكان و نوجوانان در جزيره زيباي كيش برگزار مي شود.
جزیره زیبای کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو