نمایشگاه گردشگری ایتالیا/ حضور منطقه آزاد انزلی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25588
ساعت 13:20 پنج‌شنبه 26 بهمن 1391
بزرگترین مجتمع نمایشگاهی جهان در قالب سی و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری ایتالیا،امسال میزبان مناطق آزاد کشور است که در این میان منطقه آزاد انزلی نیز حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، منطقه آزاد انزلی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری ایتالیا حضور یافته و توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری خود را در بخش های مختلف صنعت گردشگری معرفی می نماید.
نمایشگاه جهانی صنعت گردشگری "BIT" به عنوان یکی از برترین نمایشگاه های بین المللی در این عرصه در مجموعه نمایشگاهی میلان، که بزرگترین مجتمع نمایشگاهی جهان است برگزار می شود.
منطقه آزاد انزلی علاوه بر طرح های سرمایه گذاری، فرصت های سرمایه گذاری امکان سنجی شده خود در حوزه گردشگری بین المللی مانند احداث دهکده سلامت، هتل دریایی، هتل پنج ستاره، مجتمع های مسکونی-تفریحی و گردشگری ساحلی را به سرمایه گذاران و بازدیدکنندگان ارائه می نماید.
لوح فشرده چند رسانه‌ای پنج زبانه مشتمل بر کلیه اطلاعات مورد نیاز در خصوص سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی، کتاب گردشگری استان گیلان و کتابچه گردشگری منطقه، نقشه مسیرهای توریستی استان و محصولات مختلف صنایع دستی گیلان، از جمله اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی عرضه شده در غرفه این منطقه به بازدیدکنندگان و سرمایه گذاران را تشکیل می دهند.
نمایشگاه جهانی صنعت گردشگری (BIT) ایتالیا از تاریخ 26 الی 29 بهمن ماه (14 الی 17 فوریه 2013) با حضور 120 کشور جهان در 2 هزار غرفه و فضایی به مساحت 90 هزار مترمربع برگزار می شود.
این نمایشگاه عرصه حضور بالغ بر60 هزار نفر از سرمایه گذاران، صاحب نظران، فعالین و مدیران صنعت گردشگری دولتی و خصوصی جهان است.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو