رونق صنعت هتلداری در کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25569
ساعت 13:09 يکشنبه 22 بهمن 1391
در کنار فعالیت 48 هتل با ظرفیت 11 هزار تخت در جزیره کیش، هم اکنون 21 هتل با همین ظرفیت در این جزیره در حال احداث است که این امر نشانگر استقبال سرمایه گذاران در شکوفائی و توسعه صنعت هتلداری است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از مانا، مسیح الله صفا، رئیس جامعه هتلداران کیش تصریح کرد: جزیره کیش با دارا بودن شرایط آب و هوایی متنوع، اماکن دیدنی ، دریای بکر، ساحل بی نظیر و همچنین با داشتن بازارهای متعدد با محصولات متنوع قابلیت جذب سرمایه گذاران در بخش های مختلف را دارا است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرمایه گذاران بسیاری در زمینه ساخت هتل های متنوع، رستوران های خاص و ایجاد کلوپ های دریایی با امکانات پیشرفته، در این جزیره مشغول فعالیت هستند.
به گفته این مقام مسئول در جزیره کیش، سرمایه گذاری در این جزیره باعث جلوگیری از خروج ارز از کشور و افزایش استفاده از امکانات گردشگری آن می شود.
رئیس جامعه هتلداران، تصریح کرد:در صورت فراهم کردن زیرساختهای لازم و اعطای وام با بهره کم به سرمایه گذاران، شاهد رشد بیش از پیش صنعت هتلداری خواهیم بود.
وی تصریح کرد: با توجه به تمایل اکثر گردشگران به استفاده از امکانات دریایی، ظرف چند سال گذشته شاهد رشد قابل توجه این صنعت بوده ایم اما این بخش نیاز به پیشرفت بیشتری دارد که امیدوارم در آینده نزدیک شاهد تحقق آن باشیم.

شناسه خبری: 25569

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو