اولین دفتر اطلاع رسانی گردشگری قشم آغاز به کار کرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25564
ساعت 18:24 شنبه 21 بهمن 1391
اولین دفتر اطلاع رسانی گردشگری به همت سازمان منطقه آزاد قشم، در یکی از بهترین نقاط شهر قشم از نظر دسترسی وانبوهی مراجعه کنندگان نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حمید امینی افزود:این دفتر در ضلع شرقی میدان گلهای شهر قشم نصب شده و در خصوص جاذبه ها و مسیرهای گردشگری به گردشگران اطلاع رسانی می نماید.
وی بااشاره به روند روبه تزاید ورود گردشگران به قشم و ضرورت اطلاع رسانی همه جانبه و راهنمایی ایشان، مخاطبان این دفتر را همه گردشگران ورودی به این جزیره زیبا و علاقمندان موضوعات گردشگری دانست و خاطر نشان کرد: ستاد دائمی تسهیلات سفرهای قشم همانگونه که از نامش پیداست تلاش دارد در تمامی ماه ها و فصول سال امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به گردشگران و مسافران را به انجام رسانده همچنین سیاست ارائه تسهیلات و آسان سازی سفر در همه فصول به قشم را با کمک همه دستگاه ها و نهادهایی که در قالب کمیته های این ستاد فعالیت می کنند، در پیش گرفته است.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه دفاتر اطلاع رسانی دیگری نیز در حال ایجاد است گفت: تمامی تلاش ما این است که اطلاع رسانی و راهنمایی گردشگران در همه مبادی ورودی ، مرکزی وسایتهای گردشگری با بهره گیری از کارآمدترین وبه روزترین روشها انجام پذیرد.
دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفرهای قشم افزود: هم اکنون در فرودگاه قشم به عنوان یکی از نقاط مهم و اساسی، دفتر اطلاع رسانی گردشگری مستقر است و به مسافران تمامی پروازهای داخلی و خارجی اطلاع رسانی می کند. همچنین ایجاد دفتر اطلاع رسانی در اسکله های شهید ذاکری و لافت و نیز چندین روستای مجاور با سایت های گردشگری در دستور کار این ستاد قرار دارد.
وی افزود: درطراحی دفاتر اطلاع رسانی روستایی از عناصر و شاخصه های بومی قشم استفاده خواهد شد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو