تور بازدید از پروژه های قشم در ایام دهه فجر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25529
ساعت 09:25 دوشنبه 16 بهمن 1391
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم به دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فعال در جزیره قشم پیشنهاد داد برای هموطنان علاقمند به بازدید از دستاوردها وپروژه های توسعه وپیشرفت قشم، تور و مسیر گردشگری تعریف شده و جهت استفاده از خدمات گردشگری تخفیفات ویژه ای قائل شوند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حمیدامینی افزود: جزیره قشم پس از انقلاب دستخوش تحولی عظیم وشگرف در حوزه زیر ساخت وتوسعه گردیده و امکانات ایجاد شده دراین جزیره ،طی این سی وچهار سال ،به خصوص هشت سال اخیر باهیچ دوره ای قابل قیاس نیست.
وی افزود: همین امر سبب شده بسیاری از گردشگرانی که در این ایام به جزیره قشم سفر می نمایند در کنار بازدید از جاذبه های منحصر به فرد طبیعی و فرهنگی قشم، خواهان آشنایی بیشتر با دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف توسعه و پیشرفت این جزیره باشند.
حمید امینی اظهار داشت: بر این اساس از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی خواسته شده بازدید از زیر ساخت های بزرگ و قابل توجه نظیر بندرگاه ها، باراندازها، اسکله ها، مراکز درمانی و اقامتی، فرودگاه، مسیرهای کمتر معرفی شده ولی دارای زیرساخت هایی نظیر آب، برق، جاده، امکانات رفاهی، بهداشتی و تحصیلی را نیز در بسته های خود گنجانده و از این طریق تورهای خود را برای مشتریان جذاب تر و پر محتواتر نموده همچنین مردم را با چشم انداز رو به رشد قشم آشنا نمایند.
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای قشم در پایان از افزایش تعداد مسافران ورودی به قشم طی چندماه اخیر و به خصوص بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و اعلام داشت: جزیره قشم به سبب برخورداری از انواع جاذبه های طبیعی، گردشگری، فرهنگی و تجاری کاملا مطلوب گردشگران داخلی و خارجی است.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو