برگزاري جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25516
ساعت 09:56 شنبه 14 بهمن 1391
نخستين جلسه ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي كيش جهت برنامه ريزي هر چه بهتر و هماهنگي دستگاه هاي اجرايي در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی،  در اين جلسه كه با حضورعليرضا عامري مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاونان اين سازمان و مسئولان و مديران سازمان ها و نهادهاي مستقر در كيش و بخش خصوصي برگزار شد مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش بر برنامه ريزي و هماهنگي بخش هاي اجرايي در تكريم مسافران نوروزي تاكيد كرد.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با بيان اين كه ستاد تسهيلات نوروزي كيش در سال 1392 با تشكيل هشت کمیته تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر برنامه ها و پذیرایی باشکوه از گردشگران نوروزي انجام خواهد داد افزود: اميدواريم با برنامه ريزي دقيق ، همانند سال گذشته بتوانيم با كمك و مساعدت بخش خصوصي، جذب بيشترين گردشگر،بيشترين ميزان رضايتمندي گردشگران را نيز تامين كنيم.
عليرضا عامري در اين جلسه با اشاره به ورود 15 هزاردستگاه خودرو به كيش در نوروز سال 1391 از ورود آزاد خودروها در نوروز امسال به كيش خبر داد و افزود: با توجه به محيط آرام و بدون ترافيك كيش و استقبال گردشگران از اين جاذبه گردشگري كيش، پيش بيني شده مي شود تعداد بيشتري گردشگر با خودرو وارد جزيره كيش شوند.
ياد آوري مي شود درنوروز سال 1391 بيش از 210 هزار گردشگر داخلي و خارجي به كيش سفر كردند.
جزیره زیبای کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری كرانه جنوبي كشورمان قرار دارد كه سالانه پذيراي يك ميليون و 400 گردشگر داخلي و خارجي است.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو