گشايش ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري در کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25453
ساعت 16:00 چهارشنبه 27 دی 1391
ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري، هتلداري و فرصت هاي سرمايه گذاري در جزيره زيباي كيش گشايش يافت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در اين نمايشگاه كه با حضور عليرضا عامري مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و منوچهر جهانيان معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی كشورمان در مركز نمايشگاه هاي بين المللي كيش گشايش يافت 125 شركت داخلي و خارجي حضور دارند.
در اين نمايشگاه علاوه بر شركت ها و موسسات داخلي، شركت هايي از كشورهاي تايلند، مالزي، تركيه و سنگاپور حضور دارند كه آخرين توليدات و دستاوردهاي مرتبط با صنعت گردشگري، تجهيزات هتل ها و صنايع وابسته و قابليت هاي خود را در عرصه گردشگري به نمايش گذاشته اند.
در ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري، هتلداري و فرصت هاي سرمايه گذاري طرح ها و پروژه هاي قابل سرمايه گذاري مربوط به 31 استان كشور معرفي شده است.
همچنین با همكاري اداره آموزش و پرورش كيش در اين نمايشگاه بخش كودك و گردشگري ايجاد مي شود كه در آن كودكان ضمن ساخت ماكت شهرها و كشورهاي مختلف، محيط نمايشگاه را براي بازديد كنندگان جذاب مي كنند.
وجود هتل ها و مراكز اقامتي مناسب، عدم نياز به رواديد براي حضور نمايندگان شركت هاي خارجي، امكانات فرودگاهي و بندرگاهي مناسب، برقراري پروازهاي روزانه داخلي و همچنين پروازهاي متعدد در مسير كيش به امارات و بالعكس، آب و هواي مطلوب و توريستي بودن كيش از جمله جاذبه هاي برگزاري اين نمايشگاه در اين جزيره مي باشد.
ياد آوري مي شود ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري، هتلداري و فرصت هاي سرمايه گذاري تا روز 29 دي ماه جاري در جزيره كيش بر پا خواهد بود.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو