آغاز به کار دفتر سازمان منطقه آزاد ارس در فرودگاه تبریز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25433
ساعت 13:52 يکشنبه 24 دی 1391
دفتر سازمان منطقه آزاد ارس با حضور صادق نجفی مدیرعامل این سازمان با هدف اطلاع رسانی و مشاوره سرمایه گذاری و گردشگری در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این دفتر ضمن ارائه بروشورها و کتاب های راهنمای گردشگری و سرمایه گذاری به مراجعین، اطلاعات و مشاوره لازم برای سفر و سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس به مسافران و مخاطبین ارائه خواهد شد.
فرودگاه تبریز در 135 کیلومتری شهر جلفا در منطقه آزاد ارس واقع است و نزدیکترین فرودگاه به این منطقه بوده و خدمات پرواز در فرودگاه تبریز از طریق 14 شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی ارائه می‌شود.
همچنین در هشت ماه اول سال جاری 923 هزار و 565 نفر از طریق خطوط هوایی در آذربایجان‌شرقی جابه‌جا شده‌اند که از این تعداد، 188 هزار و 460 نفر لیست مسافران پروازهای خارجی و 735 هزار و 105 نفر نیز جزو مسافران ورودی و خروجی از طریق خطوط هوایی داخلی بوده‌اند.
فرودگاه بین‌المللی تبریز در شمال‌غرب این شهر و در ارتفاع یک‌هزار و 494 متری از سطح دریا در زمینی به مساحت 420 هکتار در سال 1333 تحت نظارت ضوابط سازمان جهانی هوانوردی (ICAO) تأسیس شد.

 

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو