ضرورت توجه به کيفيت خدمات ارائه شده در صنعت گردشگري

لینک کوتاه: freena.ir/detail/2527
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
کارشناس ارشد مديريت جهانگردي بر ضرورت توجه به کيفيت خدمات ارائه شده در صنعت گردشگري کشور تاکيد کرد.

جواد يوسفي کارشناس ارشد مديريت جهانگردي با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) گفت:« صنعت هتلداري به عنوان يکي از زير بخش هاي صنعت گردشگري همواره سهم قابل توجه اي از درآمد حاصل گردشگري کشور ها را به خود اختصاص مي دهد».

وي اضافه کرد:«از اين رو توجه به صنعت گردشگري جهت کسب مزيت رقابتي بدون توجه به کيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان بي فايده است».

يوسفي بيان کرد:« مشتريان هتل ها به دنبال خدماتي با کيفيت ثابت هستند و به همين دليل استاندارد سازي خدمات در اين صنعت اهميت فوق العاده اي دارد».

کارشناس ارشد مديريت جهانگردي در ادامه گفت:« لذا کيفيت خدمات از انتظارات مشتريان و مسافران ناشي مي شود و چگونگي اندازه گيري کيفيت خدمات با استفاده از مدل هاي سروکوآل ،گرونروز شبکه اي اهميت- عملکرد را امکان پذير مي سازد».

به گفته وي؛ فرآيند ايجاد استانداردها با توجه به انتظارات موضوع ديگري دربحث نقش انتظارات و ابعاد کيفيت در استاندارد سازي خدمات صنعت هتلداري است که براي ايجاد استاندار دهاي پايدار در صنعت هتلداري بايد به باز خورد گرفته شده از مشتريان توجه ويژه اي داشت»./205

شناسه خبری: 2527

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو