ضرورت توجه به کيفيت خدمات ارائه شده در صنعت گردشگري

لینک کوتاه: freena.ir/detail/2527
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
کارشناس ارشد مديريت جهانگردي بر ضرورت توجه به کيفيت خدمات ارائه شده در صنعت گردشگري کشور تاکيد کرد.

جواد يوسفي کارشناس ارشد مديريت جهانگردي با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) گفت:« صنعت هتلداري به عنوان يکي از زير بخش هاي صنعت گردشگري همواره سهم قابل توجه اي از درآمد حاصل گردشگري کشور ها را به خود اختصاص مي دهد».

وي اضافه کرد:«از اين رو توجه به صنعت گردشگري جهت کسب مزيت رقابتي بدون توجه به کيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان بي فايده است».

يوسفي بيان کرد:« مشتريان هتل ها به دنبال خدماتي با کيفيت ثابت هستند و به همين دليل استاندارد سازي خدمات در اين صنعت اهميت فوق العاده اي دارد».

کارشناس ارشد مديريت جهانگردي در ادامه گفت:« لذا کيفيت خدمات از انتظارات مشتريان و مسافران ناشي مي شود و چگونگي اندازه گيري کيفيت خدمات با استفاده از مدل هاي سروکوآل ،گرونروز شبکه اي اهميت- عملکرد را امکان پذير مي سازد».

به گفته وي؛ فرآيند ايجاد استانداردها با توجه به انتظارات موضوع ديگري دربحث نقش انتظارات و ابعاد کيفيت در استاندارد سازي خدمات صنعت هتلداري است که براي ايجاد استاندار دهاي پايدار در صنعت هتلداري بايد به باز خورد گرفته شده از مشتريان توجه ويژه اي داشت»./205

شناسه خبری: 2527

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري