قابلیت ها و توانمندی های جزیره کیش معرفی می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25214
ساعت 10:18 دوشنبه 13 آذر 1391
مدیرکل صداو سیما مرکز کیش از ساخت برنامه زنده تلویزیونی به منظورمعرفی قابلیت ها، توانمندی ها و جذابیت های جزیره کیش به مخاطبان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایرنا، عبدالرضا کیا اظهارداشت: معرفی مساجد، کارآفرینان برتر، اماکن تفریحی و گردشگری، فعالیت های بومیان در راستای اقتصاد خانواده (صیادی و صنایع دستی)، پخش عزاداری مردم جزیره در دهه اول محرم، برگزاری مسابقه و دعوت از مهمانان ویژه از جمله بخش های متعدد این برنامه زنده بوده است.
وی در ادامه به ساخت مستند تلویزیونی اروند تاید هزار نیز اشاره کرد و گفت: این مستند یکی دیگر از برنامه های تولیدی سیما کیش بوده که به مدت 31 دقیقه با موضوع اطلاعات عمومی و علم و فن ساخته شده است.
کیا با بیان اینکه اولین جرثقیل عظیم دریایی به نام اروند تایدهزاردرسواحل کیش مشغول فعالیت است، تصریح کرد: این برنامه برای معرفی ویژگی ها وعلوم بکار رفته در آن برای تحقق امر جابجایی وزنه های سنگین در دریا بوده و یکی از اولین عملیات های بازیافت یک کشتی غرق شده با استفاده از توانایی و عزم و همت مهندسان و متخصصان ایرانی شاغل در این شناور را به تصویر می کشد.
 

آخرین اخبار

پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو