مرکز رزرواسیون هتلهای قشم راه اندازی شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25005
ساعت 11:44 چهارشنبه 12 مهر 1391
مدیر عامل جامعه هتلداران قشم از راه اندازی مرکز رزرواسیون هتلها و مراکز اقامتی قشم برای نخستین بار در اسکله شهید ذاکری با همکاری این جامعه و سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عبدالباسط رضوانی افزود: مرکز رزرواسیون مراکز اقامتی قشم با هدف رفاه حال مسافران و گردشگران جزیره با اعتباری بالغ بر 120 میلیون ریال و با ارایه کانکس مناسب جهت استقرار نیروی مرکز در اسکله شهید ذاکری قشم توسط جامعه هتلداران قشم راه اندازی شد و برنامه توسعه این مرکز در اسکله لافت و فرودگاه قشم نیز در دست اجراست.
وی ادامه داد: تمامی مراکز اقامتی قشم می توانند با ارایه شماره های تماس به این مرکز مرتبط شده و مسافرانی که از طریق اسکله به مرکز مراجعه می کنند، ظرفیت و اطلاعات لازم به هتل ها را در اختیار آنها قرار دهند و از ساعات اولیه صبح تا زمان تعطیلی اسکله این مرکز فعال خواهد بود.
رضوانی با تقدیر از مساعدت و همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری در توسعه مراکز اقامتی و اطلاع رسانی به گردشگران بیان داشت: همکاری نهادهای مرتبط با صنعت گردشگری در جزیره ، نقش موثری در پیشبرد اهداف این صنعت خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، همزمان با هفته گردشگری، مرکز رزرواسیون مراکز قامتی قشم با حضور معاون ، اجتماعی و گردشگری ، مدیر گردشگری و برخی از مدیران مراکز اقامتی قشم در اسکله شهید ذاکری افتتاح شد.

شناسه خبری: 25005

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو