2 مرکز اقامتی در منطقه آزاد قشم افتتاح شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/25004
ساعت 11:38 چهارشنبه 12 مهر 1391
همزمان با هفته گردشگری 2 مرکز اقامتی در منطقه آزاد قشم افتتاح و ظرفیت اقامتی در این منطقه به حدود 3700 تخت رسید.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در مراسم افتتاح هتل آپارتمان پلاس اظهار داشت: صنعت گردشگری در این جزیره با ارتقاء فرهنگ و باور مردم نسبت به منافع این صنعت توسعه پیدا می کند. 
حجت الاسلام علی ملانوری در آیین افتتاح هتل آپارتمان پلاس قشم بیان داشت: بهترین راه برای نهادینه کردن این باور در اذهان مردم جزیره نیز فعالیت های فرهنگی و بخصوص اطلاع رسانی است.
وی ، منطقه ازاد قشم معرفی و شناساندن جاذبه ها و امکانات بی نظیر گردشگری جزیره قشم را به ایرانیان داخل و خارج از کشور و همچنین به ساکنان خود جزیره قشم اولین گام برای رسیدن به این باور خواند و تصریح کرد: نباید دچار این اشتباه بشویم که چون خودمان به عنوان متولیان گردشگری با این زیبایی ها و توانمندی ها آشنا هستیم، دیگران نیز مانند ما در باره قشم قضاوت می کنند.
ملانوری همکاری و همراهی بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد قشم را برای پیمودن این گام ضروری خواند و تاکید کرد: بخش خصوصی به عنوان بهره برداراصلی سایت ها، اماکن و امکانات گردشگری جزیره قشم، نقش اساسی و تعیین کننده در توسعه صنعت گردشگری این جزیره دارد.
به گفته وی در این راستا مشارکت بخش خصوصی در برگزاری جشنواره تابستانه قشم درسال جاری و موفقیت این جشنواره، تجربه ارزشمندی بود که می تواند برای همه فصول سال تسری پیدا کند.
ملا نوری در بخش دیگری از سخنان خود با ستایش از فعالیت ها و تلاش های مدیران و اعضای جامعه هتل داران قشم، رشته هتل داری درصنعت گردشگری را بسیار مهم و تاثیرگذار خواند و یادآور شد: نوع و کیفیت میزبانی و مهمانداری در اماکن اقامتی، درنگاه و باور مسافران و گردشگران نسبت به این جزیره بسیار موثر است.
وی همچنین از برنامه های معاونت فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص ساماندهی و تقویت پیش نیازهای گردشگری از جمله حمل ونقل درون شهری و آموزش نیروهای انسانی شاغل در واحدهای مرتبط با گردشگری وهمچنین ممانعت از دخالت غیرمجاز افراد غیرمسئول درجذب و اسکان مسافران وگردشگران در قشم خبر داد.
براساس این گزارش هتل آپارتمان پلاس قشم دارای 16آپارتمان و 52تخت بوده که در 300مترمربع زمین و با زیربنای یک هزار و 800متر در پنج طبقه با سرمایه گذاری اولیه 30میلیارد ریال در مدت دو سال ساخته شده و 25نفر نیز اشتغالزایی داشته است.
پس از اتمام آیین افتتاحیه این هتل آپارتمان، غرفه اطلاع رسانی جامعه هتل داران قشم نیز در اسکله شهید ذاکری قشم با حضور معاون فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان محلی افتتاح و آغاز بکار کرد.
در جزیره قشم 14هتل آپارتمان و23مهمان پذیر با سه هزارو700تخت، خدمات اقامتی به مهمانان و گردشگران این جزیره ارائه می کنند.

شناسه خبری: 25004

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو