حضور پررنگ قشم در بسته های گردشگری دفاتر خدمات مسافرتي كشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24854
ساعت 10:04 يکشنبه 12 شهريور 1391
مدير ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سازمان منطقه آزاد قشم، از حضور پررنگ جزيره زيباي قشم در پكيج هاي مسافرتي دفاتر خدمات مسافرتي كشور همزمان با آغاز جشنواره تابستانه در اين منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حميد اميني با بيان اين مطلب افزود: همزمان با دهمين جشنواره تابستاني قشم از 28 مرداد تا 31 شهريور، بزرگترين دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي كشور از جمله ماركوپولو و ايران دوستان با اعزام تورهاي گردشگري، پكيج سفر به اين جزيره زیبا را در برنامه خود قرار دادند.
وي ادامه داد: اين مديريت با هدف ارتقاء سطح رضايت گردشگران از سفر به جزيره قشم، علاوه بر آماده سازي تمامي سايت هاي تاريخي و گردشگري منطقه، زمينه هاي لازم جهت فعاليت ها و سرگرمي هايي نظير غواصي، استفاده از كشتي تفريحي، خريد ارزان و گشت هاي داخل جزيره را نيز براي تورهاي گردشگري فراهم كرده است.
مدير ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به مزاياي سفرهای گروهي، از صرفه جويي در وقت، انرژي و هزينه ها به عنوان مزاياي سفرهاي گروهي در قالب تور ياد كرد.
به گفته وي، تفاهم نامه مديريت ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سازمان منطقه آزاد قشم با دفاتر خدمات مسافرتي صاحب نام كشور از جمله در شهرهاي تهران، اصفهان، شيراز، مشهد و كرمان نيز با هدف استفاده بهينه گردشگران از مزاياي سفرهاي گروهي انجام شده است.
اميني با تاكيد بر اينكه گردشگري يك صنعت است و مانند ساير صنايع با مفاهيم توليد،عرضه، تقاضا، مشتري و رقابت سر و كار دارد، بيان داشت: محصول نهايي يك توليد كننده خدمات گردشگري پكيج است و گردشگر به عنوان خريدار با خريد پكيج سفر اين صنعت، عازم يك مقصد مشخص مي شود.
وي در پايان گفت: با پيگيري ها و رايزني هاي انجام شده و حمايت مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بخش اقامت، دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي بزرگ كشور با استقبال از اين اقدام، اعزام مسافر به جزيره قشم در قالب تور را بطور منظم انجام داده و گردشگران نيز از جذابيت هاي اين جزيره زيبا و برنامه هاي متنوع جشنواره تابستاني قشم بهره مند مي شوند.

شناسه خبری: 24854

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو