جشنواره تابستانی قشم/ استقبال بی نظیر مردم شهر درگهان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24847
ساعت 06:46 يکشنبه 12 شهريور 1391
مدير روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دهمین جشنواره تابستانی قشم با هدف بهره مندی ساکنان و گردشگران از برنامه های هنري و فرهنگي در شهر درگهان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مهدي عليا با بيان اين مطلب گفت: استقبال مردم بومي، ساكن و مهمانان جزيره قشم از برپايي دهمين جشنواره تابستانه قشم مقدمات انتقال محل برگزاری جشنواره از سیتی سنتر به مجتمع دریا در شهر درگهان را براي دوستداران برنامه هاي فرهنگي فراهم کرد.
علیا با تقدیر از همکاری و هماهنگی نیروهای انتظامی شهر ستان و حراست سازمان منطقه آزاد قشم در امر ساماندهی و ایجاد امنیت لازم در محل برگزاری جشنواره تابستانه در درگهان گفت: زمان برگزاری جشنواره درشهر درگهان از 10 لغایت 13 شهریور می باشد که با وجود تراکم کار جهت انتقال محل برگزاری جشنواره از قشم به درگهان ، همکاری نیروهای انتظامی در تسریع امور بسیار تاثیر گذار بود.
مدير روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد قشم همچنين از اجرای ویژه برنامه جشنواره در 10 شب پایانی خبر داد و افزود : طبق هماهنگی های انجام شده ، حضور هنرمندان نامی و مطرح در عرصه موسیقی ، سینما و طنز کشورمان در ده شب پایانی جشنواره و اجرای برنامه های شاد و متنوع از برنامه های در دست اقدام است .
براساس این گزارش ، در شب نخست برگزاری جشنواره تابستانی قشم در شهر درگهان بیش از 4 هزار نفر از ساکنان و گردشگران این منطقه از برنامه های ارایه شده استقبال کردند.
دهمين جشنواره تابستانه قشم با حمايت مالي مجتمع هاي عظيم گلدن سيتي، سيتي سنتر و تاپ آيلند قشم به عنوان اسپانسر و با نظارت سازمان منطقه آزاد توسط شركت سرمايه گذاري و توسعه قشم از 28 مرداد ماه تا پايان شهريور ماه به ارائه برنامه هاي شاد و مفرح و معرفي پتانسیل هاي قشم و نيز معرفي چهره هاي فرهنگي و فرهيخته اين جزيره مبادرت خواهد كرد.

شناسه خبری: 24847

آخرین اخبار

پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو