پانزدهمین جشنواره تابستانی کیش به پایان رسید

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24846
ساعت 06:43 يکشنبه 12 شهريور 1391
مراسم پایانی و اختتامیه پانزدهمین جشنواره تابستانی کیش جمعه شب گذشته در تالار شهر جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مراسم پایانی پانزدهمین جشنواره تابستانی کیش با حضوربیش از چهارهزار نفر از گردشگران و ساکنان کیش با شکوه خاصی در تالار شهر کیش برگزار شد.
در این مراسم علیرضا عامری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان که تامین اعتبار100درصد هزینه های پانزدهمین جشنواره تابستانی توسط بخش خصوصی انجام شده است به نقش نظارتی سازمان در جشنواره یاد شده اشاره کرد و افزود: مردم کیش سهم بسزایی دربرگزاری جشنواره تابستانی به عهده داشتند و بواسطه برگزاری این جشنواره با وجود برخی محدودیت ها که برایشان ایجاد شده هیچگاه لب به گلایه نگشودند که جا دارد از آنها قدردانی و عذرخواهی کنم.
نورافشانی، هنرمندی خوانندگان مطرح کشور، اجرای برنامه های طنز، تقلید صدا، نمایش فیلم، برنامه های متنوع فرهنگی و اهدا جوایز مختلف نقدی وغیرنقدی از جمله برنامه های مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره تابستانی کیش بود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص نامگذاری امسال تحت عنوان تولید ملی ،حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت :سازمان منطقه آزاد کیش به پاس حمایت از تولید و سرمایه ملی، 66خودروی اهدایی به برندگان در قرعه کشی پانزدهمین جشنواره تابستانی را خودروی ایرانی برگزید.
عامری با بیان این که در برگزاری پانزدهمین جشنواره تابستانی سعی براین شد به گونه ای برنامه ریزی شود که گروههای مختلف سنی و بیشترین سلایق را دربرگیرد از نهادها و سازمان های مستقر درکیش،اعضا شورای تامین، پرسنل نیروی انتظامی،ائمه جمعه، کارکنان معاونت های مختلف سازمان و ستاد دائمی جشنواره، مدیران عامل شرکت های تابعه ،کارکنان بیمارستان، حمل و نقل درون شهری و بخش خصوصی که سهم بسزایی در برگزاری جشنواره یاد شده داشتند تشکر و قدر دانی کرد.
در پایان مراسم پانزدهمین جشنواره تابستانی کیش از دست اندرکاران و حامیان جشنواره با اهدا لوح، قدردانی شد.
لازم به ذکر است سیصد هزار گردشگر در ایام پانزدهمین جشنواره تابستانی که از 28 تا 10 شهریور ماه (با یک وقفه 10 روز در شبهای قدر) برگزار شد به کیش سفر کردند.

شناسه خبری: 24846

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو