استقبال گردشگران از پانزدهمین جشنواره تابستانی کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24844
ساعت 16:47 جمعه 10 شهريور 1391
رئیس ستاد دائمی مناسبت ها و جشنواره های کیش گفت: پانزدهمین جشنواره تابستانی کیش مورد استقبال خوب کیشوندان و گردشگرانی که به این جزیره سفر کرده اند قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایرنا، ناصر قاسمی نیا  با بیان اینکه اجرای برنامه های این جشنواره به حرکتی ماندگار و به یادماندنی در خاطر مردم باقی ماند، افزود: ساکنان کیش و گردشگرانی که به این جزیره زیبا سفر کرده اند با حضور در آیین باشکوه اختتامیه جشنواره تابستانی کیش، با پانزدهمین دوره این برنامه خداحافظی می کنند.
وی، حضور سازمان منطقه آزاد کیش در این دوره، تنها از بعد راهبردی و سیاست گذاری است و به همین منظور می بایست از نقش‌آفرینی مجامع صنفی کیش و بخش خصوصی که در نوع خود بدیع و بی نظیر بود، نیز تقدیر و تشکر شود.
قاسمی نیا همچنین پانزدهمین جشنواره تابستانی کیش را موفق‌ترین جشنواره از حیث دستاوردها و میزان رضایتمندی مردم دانست و خاطرنشان ساخت: در طول مدت برگزاری این دوره از جشنواره حدود 300 هزار مسافر و گردشگر از طریق مبادی دریایی و هوایی وارد کیش شدند که این مهم نیز در نوع خود و درمقایسه با مدت های مشابه سالهای قبل بی نظیر بوده است.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: به گفته بیشتر کارشناسان صنعت گردشگری و همچنین با استناد به نتایج نظرسنجی های معتبری که بعضی از سازمان ها و رسانه های معتبر از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی از مردم بعمل آوردند، بیش از 90 درصد مردم از حضورشان در برنامه های جشنواره رضایتمندی خود را ابراز کردند.

شناسه خبری: 24844

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو