سفر 250 هزار گردشگر به کیش در ایام جشنواره تابستانی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24819
ساعت 07:59 چهارشنبه 8 شهريور 1391
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: دویست و پنجاه هزار گردشگر در ایام جشنواره تابستانی به جزیره کیش سفر کردند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علیرضا عامری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام این خبرگفت:90درصد ازمسافران ورودی درایام جشنواره تابستانی ازطریق هوایی و مابقی از طریق سفر دریایی به کیش سفر کردند.
مدیرعامل سازمان با بیان این که در حال حاضر از جشنواره تابستانی کیش به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در کشور نام برده می شود افزود: این جشنواره جایگاه خود را در میان هم میهنان پیدا کرده و حدود200هزار گردشگر و ساکن کیش ازبرنامه های متنوع آن در تالار شهر کیش استقبال کردند.
وی پشتوانه اجرایی ستاد دائمی جشنواره ها ومناسبتها را تجربیات 14دوره برگزاری جشنواره تابستانی در سال های گذشته و جمع بندی نقاط ضعف و قوت برگزاری مناسبت های مختلف از جمله عید نوروزعنوان کرد و اظهار داشت: در برگزاری پانزدهمین جشنواره تابستانی سعی بر این شد به گونه ای برنامه ریزی شود که بیشترین سلایق را در برگیرد.
عامری افزود: درپانزدهمین جشنواره تابستانی،همواره تاکید بر کیفیت برگزاری مطلوب برنامه های هنری با حضوربهترین افراد درحوزه های هنری بوده که امیدواریم با بررسی دقیق عملکرد همکاران در برگزاری این جشنواره، بتوانیم نقائص آن را در سال آینده رفع کنیم.
وی با تقدیر از نهادها و سازمان های مستقر در کیش،اعضا شورای تامین ، پرسنل نیروی انتظامی، کارکنان معاونت های مختلف سازمان و ستاد دائمی جشنواره و بخش خصوصی خاطر نشان کرد:مردم کیش سهم بسزایی در برگزاری جشنواره تابستانی به عهده دارند و بواسطه برگزاری این جشنواره در برخی موارد دچار محدودیت هایی شدند که جا دارد از آنها قدر دانی و عذرخواهی کنم.
گفتنی است اجرای جنگ شبانه، برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان،اهدا جوایز مختلف نقدی وغیرنقدی، برنامه های متنوع هنری فرهنگی،دعوت ازهنرمندان مطرح کشور،اجرای تئاتر،نمایش فیلم، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای موسیقی سنتی، پاپ و محلی تنها گوشه ای از برنامه های جشنواره امسال کیش است.

لازم به ذکر است جشنواره تابستانی کیش تا 10 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

شناسه خبری: 24819

آخرین اخبار

پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو