جشنواره تابستانی قشم/اجراي جشنواره فرهنگ و هنر استان هاي جنوبي كشور در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/24817
ساعت 22:41 يکشنبه 5 شهريور 1391
معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد قشم از اجراي جشنواره فرهنگ و هنر استان هاي جنوبي كشور همزمان با دهمين جشنواره تابستاني منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت الاسلام علي ملا نوري با بيان اين مطلب گفت: ظرفيت ها و پتانسيل هاي هنري و فرهنگي هنرمندان و اقوام مختلف استان هاي جنوبي كشور در قالب جشنواره فرهنگ و هنر و همزمان با دهمين جشنواره تابستاني قشم (29 مرداد تا 31 شهريور ماه) به مردم معرفي مي شود.
وي افزود: گروه هاي هنري و موسيقي نوايي و اقوام ايراني جنوب كشور شامل استان هاي فارس، بوشهر، سيستان و بلوچستان، كرمان وهرمزگان در اين جشنواره هنرنمايي مي كنند.
به گفته مدير ويژه فرهنگ و ارشاد اسلامي قشم، استقبال گسترده مردم بومي، ساكن و همچنين مسافران جزيره قشم از اجراي اين جشنواره نشان از ارزش و جايگاه هنر و موسيقي بومي نزد ملت بزرگ ايران دارد.
وي تاكيد كرد: هنر و موسيقي اصيل كه با باورهاي ديني مردم عجين شده نقش تاثيرگذاري در تعالي روح انسان دارد و استقبال گسترده مردم از جشنواره فرهنگ و هنر استانهاي جنوبي در جزيره قشم، مويد اين حقيقت است.
براساس این گزارش ، دهمين جشنواره تابستاني قشم از 29 مرداد تا 31 شهريور ماه جاري همه شب از ساعت 21 با حضور گسترده مردم از طريق شبكه استاني خليج فارس به صورت مستقيم پخش مي شود.
اين جشنواره با حمايت مالي مجتمع هاي عظيم گلدن سيتي، تاپ آيلند و سيتي سنتر به عنوان اسپانسر و با نظارت سازمان منطقه آزاد توسط شركت سرمايه گذاري و توسعه قشم در حال برگزاري است.

شناسه خبری: 24817

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو